kadınlar neden daha uzun yaşar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
kadınlar neden daha uzun yaşar
BEN YATIYORUM
Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı.
Annem, "Geç oldu," dedi, "zaten yorgunum, ben yatıyorum."
Annem kalktı, mutfağa gitti. Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı kaldırdı.
Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu.
Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi.
Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı, akşam yemeği
için çözülsün diye de eti aşağıya koydu.
Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileri topladı.
Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp
yerine koydu. Sonra çamaşır makinesinden ıslak
çamaşırları çıkarıp astı ve makineyi tekrar doldurdu.
Banyodaki çöp sepetini boşalttı. Islak bir havluyu
kurusun diye duş perdesinin borusuna astı. Bir gömlek
ütüledi, kopuk düğmesini dikti.
Çiçekleri suladı. Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu.
Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene
tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin
altına girmiş ders kitabını aldı, masanın üstüne koydu.
Kek tarifleri defterini çıkardı,arkadaşına söz
verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu.
Bakkaldan alınacakları not etti, notu da çantasına koydu.
Sonra gitti, 3'ü 1 arada temizleme losyonuyla yüzünü
yıkadı,dişlerini fırçaladı. Gece kremini ve kırışık
önleyici nemlendiricisini sürdü.
Tırnaklarına baktı, törpüledi. İçeriden "sen yatmaya
gitmemiş mıydın" diye seslenen babama "şimdi
gidiyorum" deyip köpeğin su kabını doldurdu.
Kapıları pencereleri kontrol etti, holdeki lambayı yaktı.
Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş, lambasını
söndürdü, bilgisayarını kapattı,gömleğini astı,
yerdeki kirli çorapları toplayıp sepete attı. Bana
geldi, "haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın," dedi.
Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün
giyeceklerini hazırladı. 6 maddelik acil işler
listesine 3 madde daha ekledi.
Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin
gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi.
İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya
öylece bir "ben yatıyorum" dedi ve gitti yattı.
Sizce bu işte bir gariplik yok mu? Kadınların neden
daha uzun yaşadığını merak etmiyor musunuz?
ÇÜNKÜ ONLARIN YAPISI UZUN ÇEKİŞLİ (ve işleri
bitirmeden öyle çabuk çabuk ölemezler)!
Şimdi bu yazıyı tanıdığınız olağanüstü kadınlara
okutun - emin olun, hepsi bayılacaktır.
SONRA DA ARTIK SOYLEYIN YATSINLAR!
 


Nazy

Nazy

Üye
kadınların uzun yaşamasının tek sebebi var:@
bir kadınla evlenmelerinin imkansız olması
 
sonbela

sonbela

Üye
ASLINDA erkekler evlenmese daha uzun yaşar ama evlenincede bayan dırdırı ömrümüzü yiyyor:D:D:D
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
ASLINDA erkekler evlenmese daha uzun yaşar ama evlenincede bayan dırdırı ömrümüzü yiyyor:D:D:D

kim kimin ömünü yiyor acaba.:naughty:
kadın bütün gün çalışmış, yorulmuş, eve gelmiş yemek, çamaşır, bulaşık, çocuklar, eş derkeeennn bi bakmışsın çöküvermiş yıllar geçtikçe...
arada sırada bi dırdırı da çekin artık. hakkımız ama...:megafon:
:islik
özellikle çocuğu olan ve olmayan kadınlar arasındaki farkı hayretler içinde takip ediyorum. bu kadar büyük fark olamaz. bi daha düşün;)
 
sonbela

sonbela

Üye
bi dır dır mı..... arada sıradamı
ömür boyu yani:ehe.....
yaa kadınlar dır dır dan ne anlıyor....
:D Walla Rahat batıyor Cıkartmak istiyorlar galiba
hanımlar calışırken biz evde tv izliyoruz dimi hele ben yanımda 5/6 hatun :D eşim çalıssın orda :pro:
 
POWER

POWER

Üye
Yukarıdaki yazıyı okuyunca kadınlara olan saygım daha da arttı ;)


 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
rahat batanlar için alem fm de haftaiçi hergün matrax'ta zeki çok güzel rahat çıkartıyo, duyrulur...:ehe:ehe:oke:

benim demek istediğim iki tarafta çalışıyo, bişi demiyorum. ama bayanlara bu çalışmanın yanında artı çalışmalar da var. belirtmiştim, yemek, bulaşık, çocuk vs. gibi...
:lol
bunu atlamayın lütfen...:deal:: ?

--------------- Ekleme ---------------

bi dır dır mı..... arada sıradamı
ömür boyu yani:ehe.....
yaa kadınlar dır dır dan ne anlıyor....

senin ağzın pek bi yanmış gibi nazy...:islik
hem bu yaşta dırdırın "d"sini yeni öğrenmeye başlamış olman gerekli...
kasma bu kadar...:naughty:


--------------- Ekleme ---------------

Yukarıdaki yazıyı okuyunca kadınlara olan saygım daha da arttı ;)



bu güzel yorumun için teşekkürler P_O_W_E_R...:oke:
kadınları anlıyosun...
 
POWER

POWER

Üye
Doğruları söylemek ve kabullenmek gerek....
Babalar bu yazıda sanki daha pasif gibi ama yaptığı ağır ve yorucu işten sonra dinlenmek isterler.Babalar tanırım ,ewdekiler doysun diye mesailer yapar,babalar tanırım öğle yemeğinde verilen yemeği lezzetli bulduğu için yarıda bırakıp oğluna götürür...Öyle babalar tanırım ki eşi uyuduktan sonra yarın ailesinin geleceğini daha iyi nasıl yapabileceğini düşünür...öyle babalar tanırım ki evine ekmek getiremeyeceği için böbreklerini satıp ewine para getirir...

Anneler ve Babalar kutsaldır...
 
Nazy

Nazy

Üye
senin ağzın pek bi yanmış gibi nazy...:islik
hem bu yaşta dırdırın "d"sini yeni öğrenmeye başlamış olman gerekli...
kasma bu kadar...:naughty:

Bizim Burda Bi Kuaför Var Adamın İsmi C.abi
her traş olduğumda saçımı yıkarken beynimide yıkıyo
Kendisi Karısından Boşanmış ve Kadınlardan nefret ediyor....
Hayattaki Erkeği En Çok Eriten Şey Kadındır diyor
Ekonomi,Kafa Şişirme,Aşık ol ayrıl falan filan....
Sakın ha Oğlum erken evlenme diyor.
C. Abi öyle konuşuyorki konuşurken bana o anı yaşatıyor...
Resmen Kendimi Evlenmiş Karısının dırdırından
bıkmış biri gibi hissediyorum
Bu konularda tecrübe kazanmamı sağladı:ehe
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
Bizim Burda Bi Kuaför Var Adamın İsmi C.abi
her traş olduğumda saçımı yıkarken beynimide yıkıyo
Kendisi Karısından Boşanmış ve Kadınlardan nefret ediyor....
Hayattaki Erkeği En Çok Eriten Şey Kadındır diyor
Ekonomi,Kafa Şişirme,Aşık ol ayrıl falan filan....
Sakın ha Oğlum erken evlenme diyor.
C. Abi öyle konuşuyorki konuşurken bana o anı yaşatıyor...
Resmen Kendimi Evlenmiş Karısının dırdırından
bıkmış biri gibi hissediyorum
Bu konularda tecrübe kazanmamı sağladı:ehe

ama yine de hiç bişeyi yaşamadan yaşadım diyemezsin.
tecrübe için önce o olayı yaşaman gerek... kulaktan duyma bilgilerle olmaz bu işler nazy.
tecrübe şart.. tecrübe için de yaşamış olmak şart:naughty:


--------------- Ekleme ---------------

Doğruları söylemek ve kabullenmek gerek....
Babalar bu yazıda sanki daha pasif gibi ama yaptığı ağır ve yorucu işten sonra dinlenmek isterler.Babalar tanırım ,ewdekiler doysun diye mesailer yapar,babalar tanırım öğle yemeğinde verilen yemeği lezzetli bulduğu için yarıda bırakıp oğluna götürür...Öyle babalar tanırım ki eşi uyuduktan sonra yarın ailesinin geleceğini daha iyi nasıl yapabileceğini düşünür...öyle babalar tanırım ki evine ekmek getiremeyeceği için böbreklerini satıp ewine para getirir...

Anneler ve Babalar kutsaldır...

haklısın. bu da bi başka bakış açısı tabi. iyi yanı...
ama öyle de babalar var ki, eşi, çocuğu umrunda değildir. eline geçen parayı ailesiyle paylaşmak yerine bar köşelerinde, karı kızla çarçur eder. kendisi yan gelip yatıp, eşini çacuğunu çalıştırır. ufacık bi sevgi kırıntısını hor görür onlardan. elinden geldiğince, bi köle gibi, eşya gibi faydalanmaya çalışır. çok şey var aslında...
buna ne demeli...!
ama işte herkes de aynı değil. elmanın iyi yanı olduğu gibi çürük yanı da ortada. ya da karpuzun dış görünüşü güzeldir ama içi geçmiştir. bu da madalyonun diğer yüzü işte...
 
POWER

POWER

Üye
Yukarıdaki yazı pozitif bir yazı olduğu için aynı pozitiflikte erkek ler için olanını yazdım.Nasıl öyle babalar varsa aynı şekilde annelerde var ;)
 
sonbela

sonbela

Üye
HELAL OLSUN POWER ABİ:d:d
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Aslında Bakılırsa Bencil Düşünmemek Lazım...

Herkezin dedigi gibi her evli çifte Kocanın Kafasını yiyen bir Kadın vardır ve Kocalar Bundan Şikayetçilerdir...Ama Bir Erkegin Belkide İş yerinde verdigi emegin %50 sini bir kadın evde veriyor

Çamaşır Bulaşık Evi toplama temizlik bahar temizligi vs vs uzar gider bu üstüne üstlük bu bayan birde hamileyse yada çoçukları olupta bunlar bide kudurgansa o biçim zor olur tabi bunu Kocalar öle karşılamaz....ama bayanlara uzun yaşamaları konusunda saygımızı göstermemiz lazım...Çnkü Mecburi bir meslegi var Ev hanımlıgı...Biliyoruz ki kadınlar erkeksiz erkekler kadınsız yapamaz ve herzaman yanımızda bize destek veren vs bir bayan olmasını isteriz:) bayanlarında onları koruyacak vs bir erkek isterler... onların dırdırı bazen tatlı gelir bazen haklı..
 
neslein

neslein

Üye
hep bayanlara dır dır yapıyo denilir peki hiç düsündünüzmü acaba neden dır dır yapıyor bazen haklı olduklarında rahatsızlıklarını dile getirdiklerinde bile onları dinleyip anlamak yerine üff yine dır dır deyip gecen eşler var bu haksızlık deilmi??erkek haklı oldugunda bagırıp cagırıyor ne ala kadın konusunca of puf oluyor
bazen gereksiz dırdırları olabilir ama o kadar güzelligin içinde bunu eksi bi yon olarak gormeyin lütfen
ayrıca butun erkek ve kadınları katmıyorum bu yazıma cok aşırıya kacılldıgı zaman gercekten dır dır artık cekilmez olur..iki tarafında karsılıklı anlayıs gostermesi bu sorunu cozer gibime geliyor
 
Nazy

Nazy

Üye
iki tarafında karsılıklı anlayıs gostermesi bu sorunu cozer gibime geliyor
işte bu dediğin çok mantıklı neslih..
ama sadece evli olduğun ilk 5 ay veya 8 ay:ehe
sonra karşılıklı anlayış imkansız bir hale geliyor....
ayrcıa...
Gülesin Ben tecrübe yaşamadım... sen yaşadınmı ki?:ehe
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
işte bu dediğin çok mantıklı neslih..
ama sadece evli olduğun ilk 5 ay veya 8 ay:ehe
sonra karşılıklı anlayış imkansız bir hale geliyor....
ayrcıa...
Gülesin Ben tecrübe yaşamadım... sen yaşadınmı ki?:ehe
yoooo yaşamadım...:islik:kop:
ama sende yaşamışsında sütten ağzın yanmış gibi yazıyosun, o berbere fazla gitme derim ben daha çok gençsin...:ehe
 
neslein

neslein

Üye
işte bu dediğin çok mantıklı neslih..
ama sadece evli olduğun ilk 5 ay veya 8 ay:ehe
sonra karşılıklı anlayış imkansız bir hale geliyor....
ayrcıa...
Gülesin Ben tecrübe yaşamadım... sen yaşadınmı ki?:ehe

aslında imkansız diye birsey yok nazy cevremizde kotu oldugu kadar cok ii evlilikleri olanlarda var demekki imkansız deil ama cok zorr desek dogru olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt