Nasıl yaptın hangi programla bana da lazım al buyur
hikmet366 Üye beatboxqwe' Alıntı: Nasıl yaptın hangi programla bana da lazım Genişletmek için tıkla ... al buyur Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
beatboxqwe Üye hikmet366' Alıntı: al buyur Genişletmek için tıkla ... Peki navibarın üstündekileri nasıl yaptın menü falan ev ekranındakiler - - - Eklendi - - - Bir de ion battery timer widget verdi mi tamamdır
hikmet366' Alıntı: al buyur Genişletmek için tıkla ... Peki navibarın üstündekileri nasıl yaptın menü falan ev ekranındakiler - - - Eklendi - - - Bir de ion battery timer widget verdi mi tamamdır
hikmet366 Üye beatboxqwe' Alıntı: Peki navibarın üstündekileri nasıl yaptın menü falan ev ekranındakiler - - - Eklendi - - - Bir de ion battery timer widget verdi mi tamamdır Genişletmek için tıkla ... söyle bir simge var üçgen gene yukarı donuk ona bas bende geldi - - - Eklendi - - - _YldzEnes_' Alıntı: Evet hikmet onun widgeti varmı Genişletmek için tıkla ... ne wıdgettı tam anlayamadım Ekli dosyalar Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
beatboxqwe' Alıntı: Peki navibarın üstündekileri nasıl yaptın menü falan ev ekranındakiler - - - Eklendi - - - Bir de ion battery timer widget verdi mi tamamdır Genişletmek için tıkla ... söyle bir simge var üçgen gene yukarı donuk ona bas bende geldi - - - Eklendi - - - _YldzEnes_' Alıntı: Evet hikmet onun widgeti varmı Genişletmek için tıkla ... ne wıdgettı tam anlayamadım
beatboxqwe Üye hikmet366' Alıntı: söyle bir simge var üçgen gene yukarı donuk ona bas bende geldi - - - Eklendi - - - ne wıdgettı tam anlayamadım Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki yüzdeli şarjdan bahsediyor
hikmet366' Alıntı: söyle bir simge var üçgen gene yukarı donuk ona bas bende geldi - - - Eklendi - - - ne wıdgettı tam anlayamadım Genişletmek için tıkla ... Yukarıdaki yüzdeli şarjdan bahsediyor
hikmet366 Üye beatboxqwe' Alıntı: Yukarıdaki yüzdeli şarjdan bahsediyor Genişletmek için tıkla ... he o da programla yaptım ion bataryatımer le bır üsteki mesaj da program mi verdim
beatboxqwe' Alıntı: Yukarıdaki yüzdeli şarjdan bahsediyor Genişletmek için tıkla ... he o da programla yaptım ion bataryatımer le bır üsteki mesaj da program mi verdim
.caner. Üye zxdelemi' Alıntı: bu symbianlara çok hastayım yav alsammı bir tane Genişletmek için tıkla ... Symbiancical kızmasın ama arkadaş alayımmı demiş Symbian=Ölu işletim sistemi.
zxdelemi' Alıntı: bu symbianlara çok hastayım yav alsammı bir tane Genişletmek için tıkla ... Symbiancical kızmasın ama arkadaş alayımmı demiş Symbian=Ölu işletim sistemi.