Stock United Arab Emirates I9500XXUBMEA

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Stock United Arab Emirates I9500XXUBMEA
Yükleme talimatları herzamanki gibi aynı yanlız ben konuyu açmadan önce yükledim gerçekten hızlı ve rusya sürümünden daha fazla hoşuma gittiğini söyleyebilirim



Sürüm ile gelen yenilikler
Sd kart özelliği
Kamera yeni HDR video özelliği ile güncellendi
Kaydırma sırasında bulanıklık sorunu çözüldü ve daha olmuştur


:oke:


-------Rom Bilgileri-------

Model: GT-I9500
Country: United Arab Emirates
Version: Android 4.2.2
Changelist: 768420
Build date: Wed, 29 May 2013 15:52:45 +0000
Product Code: XSG
PDA: I9500XXUBMEA
CSC: I9500OJVBMEA
MODEM: I9500XXUBMEA


 


ŞenolTÜRK

ŞenolTÜRK

Üye
Türkçe dil desteği varmı
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tabiki su an kullanıyorum :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ŞenolTÜRK
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Nasil guzel mi:ehe
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Sd karta hersey tasinabiliyor degil mi 32 lik hafiza karti alcam sirf herseyi sd ye tasimak icin :ehe
 
tomy1925

tomy1925

Üye
arkadaşlar bu romu cwm den mi flassh lıycaz yoksa odin uzerındenmı kurcaz?
 
comand0

comand0

Üye
ya hocam odin ile yükledim bunu fakat samsung yazısı geliyo oyle kalıyo 2 3 kere acıp kapatırsam acılıyo telefon neyden dolayı olabilir ki
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya hocam odin ile yükledim bunu fakat samsung yazısı geliyo oyle kalıyo 2 3 kere acıp kapatırsam acılıyo telefon neyden dolayı olabilir ki
Cihazınız 9500 ise yükleyin ayrıca son sürüm bunu yükleyip fabrika ayarlarına getirin telefonu
 
comand0

comand0

Üye
galaxy s4 cihazım, o linktekini indirdim yani
I9500XXUBMEA sürümünü yüklendi... telefon açılırken samsung yazısında kalıyo oyle cihaz
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
galaxy s4 cihazım, o linktekini indirdim yani
I9500XXUBMEA sürümünü yüklendi... telefon açılırken samsung yazısında kalıyo oyle cihaz

Size yukarıda verdiğim sürümü indirip denedinizmi yani ? yükleme başarılı olmuyorsa aşağıdaki sürümü yükleyip kies ile güncelleme yapmayı deneyiniz

 


Üst Alt