Akıl Alıcam Bi Toplanın Hele

Sponsorlu Bağlantılar

Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Akıl Alıcam Bi Toplanın Hele
Önce kendimden bahsedeyim,
(Mobil değilseniz) sol taraftaki tüm bilgiler bana aittir :d: ek olarak, hiç kötü alışkanlığım yokturm(küfür filan çok nadir ederim o da ara sıra sessizce hakemlere) 14.01.1999 doğumlu olup bu sene liseye yeni başlayacam (Fen Lisesi veya And Öğretmen Lisesi) öncelikle ben sosyal olmaya çalışan biriyim (bunu nasıl yaparım bi kaç cümlecik söylersiniz helarde ;) ) , kızlarla konuşurken takılıyorum beynim duruyo(onlarla aynı şartlardayız oda insam bende ama yokk) tek sosyal paylaşım siteleri denilen ortamlarda veya mesajlaşma diye tabir ettiğimiz kavram ( :( saat 03.00 yazınca saçmalayabiliyorum) üzerinden rahatça konuşuyorum.

Şimdide gelelim sıral sıra sorularıma :
Birrr (1)- Sosyal olmak için neler yapmalıyımm ?
İkii (2)-Malum liseye yeni başlayacam kızlarla nasıl tanışmalıyımm ?
Üçç(3)-Bunların güvenini nasıl kazana bilirimm ?
Dörtt(4)-Her şey tamamladık filan bunlarla yakın arkadaş nasıl olabilirim (kanka diyolar genelde [sevgili değil bu şekilde anlamayın])
Beşş(5)-Sosyal paylaşım ağlarında bunlarla yakın olmak isterin nasıl olurrr(Manyak mısın sen hem en yakın arkadaşın hemde internette uğraşıcan demeyim okulda yakın arkadaşım olup bi şey sorduğumda [hal hatır ders ödev vb]cevap vermeyen var)
Altıı(6)-Bunları :eller: yok daha neler :D

Hep kız hep kız kafayımı yedin derseniz ,benim sorunum tek kızlarla iletişimde :pro:
 


Metin MF

Metin MF

Üye
1- fen lisesinde sosyal olamazsın, sosyal olmak istiyosan meslek lisesine git
2- direk merhaba de başla
3- zamanla kendiliğinden olur dostluğunu ilerlettikçe
4- onla bazı konularda tartış, onun ortamına gir vs.
5- ekle sohbet bölümünden yaz arada bi
6- okula yakın bi inşaat bul ve...
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
restmod

restmod

Üye
1.anadolu ogretmen lisesine git iyidir anadolu ogrenmen mezunuyum bu arada
2.bu konulari hic kafana takma basla ilk once bi liseye zamanla acilirsin :oke:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
1- fen lisesinde sosyal olamazsın, sosyal olmak istiyosan meslek lisesine git
2- direk merhaba de başla
3- zamanla kendiliğinden olur dostluğunu ilerlettikçe
4- onla bazı konularda tartış, onun ortamına gir vs.
5- ekle sohbet bölümünden yaz arada bi
6- okula yakın bi inşaat bul ve...

1-O zaman Fen Lisesime Razıyım
6- :d: :ah :cool: :ehe


- - - Eklendi - - -

1.anadolu ogretmen lisesine git iyidir anadolu ogrenmen mezunuyum bu arada
2.bu konulari hic kafana takma basla ilk once bi liseye zamanla acilirsin :oke:

Edirnede bulunan fazla iyi değil benim yüzdelik dilimem 1.5 fenl lisesi1.6 kişileri alıyo öğretmen 4.30 ve öğretmen olmak istemiyorum
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Biz seni okumaya göndermedikmi len sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
achambo

achambo

Üye
ilk seni yavru modla karıştırdım ne oluyo dedim:ehe

git oku ya ne uğraşacan
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
restmod

restmod

Üye


1-O zaman Fen Lisesime Razıyım
6- :d: :ah :cool: :ehe


- - - Eklendi - - -



Edirnede bulunan fazla iyi değil benim yüzdelik dilimem 1.5 fenl lisesi1.6 kişileri alıyo öğretmen 4.30 ve öğretmen olmak istemiyorum

Ogretmen lisesini bitirince illa ogretmen olman gerekmiyor farkli bir tercih olarak edirne anadolu lisesinide dusunebilirsin puandan once bu okullarin ortamlarini nasil olduklarini arastir cok disiplinli bir yerde rahat edemez bunalirsin
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Ogretmen lisesini bitirince illa ogretmen olman gerekmiyor farkli bir tercih olarak edirne anadolu lisesinide dusunebilirsin puandan once bu okullarin ortamlarini nasil olduklarini arastir cok disiplinli bir yerde rahat edemez bunalirsin

:) Hocam araştırdım ben edirnenin en başarılı okulu fen lisesi , illa öğretmen olmam gerekmiyo tamamda tamammen değiştrdiler edirnedeki olanı müfredatı bile değişti


- - - Eklendi - - -

ilk seni yavru modla karıştırdım ne oluyo dedim:ehe

git oku ya ne uğraşacan

Ben kendimi karıştırdım Symbiandan İosa kadar Teşşekürler mesajı var (nerden buluyosa o kadar telefonu) :ah kona bi giriyorum ne ara mesaj attım diyodum
 
OPC

OPC

Üye
Bak benden sana birkaç tavsiye;

Öncelikle kızlarla arkadaş olmak istiyorsan tanıman şart mesela kızların ağzına ilk başlarda kesinlikle sır verme dedikoduya bayılırlar okulda afişe olursun biraz konuş böyle dedikodu yapmaya çalış bakalım ne olucak tepkisi anlarsın ordan nasıl bir tip olduğunu. Lisede sağlam sosyalleşiceksin zaten takma kafaya lise 2 de 3 de iyice aklın başına gelicek erkek arkadaş ortamında sorun olmaz fen lisesi olursa nasıl olur bilemem büyük ihtimal hepsi android olur. (hayatını derse adamış kişiler) Ben anadolu lisesindeyim seneye son sene erkek ortamı güzel kızlarla arkadaşlık yapmak hayati tehlike öyle bir dedikodu kazanı dönüyor ki anlatamam yani dikkat et. Ha birde erkek ortamı iyi hoş olur sakın sigaraya falan başlama ben de Türk geleneklerine sadık kalarak lisede başladım :D Şimdilik aklıma bunlar geldi hayırlısı olsun kardeşim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Eger arkadas grubun olursa mumkunse sadece erkek erkege takilmayin. Araya kiz arkadas serpistirin. Big Bang Theory'deki bas rol oyuncusu oglanlara sakin benzeme. Konusurken rahat ol. Dozunu kacirmadan +18 espri de yapabilirsin. Ama yapacagin insani dogru belirlemelisin. Sonra ters bir tepkiyle karailasabilirsin. Cok aukur ben daha karsilasmadim. Herkesin bildigi esprileri de yapma. Dogal ol mesela kiz espri yaptiginda anlamazsan nezaketen gulme anlamadim espriyi de. Asla ders muhabbeti yapma kizlarla. Sonra "ıı daha daha nasilsin," fasli oluyor. Ozel okula gitmezsen serbest kiyafet olur buyuk ihtimalle okul nasil karar verir bilmem de. İmajini ona gore ciz. Yabi kiyafeti sallamayan bir tip de olabilirsin şık giyinmeyi seven biri de. Yani kizlarin gozunde birakacagin izlenim sana kalmis. Kizlar degisiktir. Her iki tipten de hoslanan kiz bulabilirsin.
Bunlari yaparken dersleri boslama...

Yolun acik olsun. ;)


- - - Eklendi - - -

Bir sey daha var. Kizlarin dogum gununu mutlaka ogren ve hediyeler al. Diger bircok erkekten farkin olsun. Hediyen de orijinal olsun. Diyelim ki unuttun. Ne kadar zaman gecerse gecsin bir cikolata bile durumu kurtarabilir.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ben dahil olmucam bu konuya :kac:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Çok sağolun arkadaşlarr :)
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
O gece 3 durumu varya oo çok kötü :) bendede var bi kıza teklif etmişim diğer kızada saçma sapan sorular sormuşum sabah kalktığımda öğrendim :D o yüzden dikkatli ol :ehe
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
O gece 3 durumu varya oo çok kötü :) bendede var bi kıza teklif etmişim diğer kızada saçma sapan sorular sormuşum sabah kalktığımda öğrendim :D o yüzden dikkatli ol :ehe

:ah sizinki yine iyi bizim arkadaş3 kişiye teklif etmiş :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67
HAM ZA

HAM ZA

Üye
1. Git adam gibi ders çalış :D2. Zaten tip varsa elbet biri gelir seni bulur kasma :cool:Ama yok illa kızların hepsiyle kanka olcam diyosan ağzin laf yapacak ve cesur olacaksin :oke:
 


Üst Alt