Joker.
Üye
Akıl Alıcam Bi Toplanın Hele
Önce kendimden bahsedeyim,
(Mobil değilseniz) sol taraftaki tüm bilgiler bana aittir
ek olarak, hiç kötü alışkanlığım yokturm(küfür filan çok nadir ederim o da ara sıra sessizce hakemlere) 14.01.1999 doğumlu olup bu sene liseye yeni başlayacam (Fen Lisesi veya And Öğretmen Lisesi) öncelikle ben sosyal olmaya çalışan biriyim (bunu nasıl yaparım bi kaç cümlecik söylersiniz helarde
) , kızlarla konuşurken takılıyorum beynim duruyo(onlarla aynı şartlardayız oda insam bende ama yokk) tek sosyal paylaşım siteleri denilen ortamlarda veya mesajlaşma diye tabir ettiğimiz kavram (
saat 03.00 yazınca saçmalayabiliyorum) üzerinden rahatça konuşuyorum.
Şimdide gelelim sıral sıra sorularıma :
Birrr (1)- Sosyal olmak için neler yapmalıyımm ?
İkii (2)-Malum liseye yeni başlayacam kızlarla nasıl tanışmalıyımm ?
Üçç(3)-Bunların güvenini nasıl kazana bilirimm ?
Dörtt(4)-Her şey tamamladık filan bunlarla yakın arkadaş nasıl olabilirim (kanka diyolar genelde [sevgili değil bu şekilde anlamayın])
Beşş(5)-Sosyal paylaşım ağlarında bunlarla yakın olmak isterin nasıl olurrr(Manyak mısın sen hem en yakın arkadaşın hemde internette uğraşıcan demeyim okulda yakın arkadaşım olup bi şey sorduğumda [hal hatır ders ödev vb]cevap vermeyen var)
Altıı(6)-Bunları
yok daha neler
Hep kız hep kız kafayımı yedin derseniz ,benim sorunum tek kızlarla iletişimde
(Mobil değilseniz) sol taraftaki tüm bilgiler bana aittir
ek olarak, hiç kötü alışkanlığım yokturm(küfür filan çok nadir ederim o da ara sıra sessizce hakemlere) 14.01.1999 doğumlu olup bu sene liseye yeni başlayacam (Fen Lisesi veya And Öğretmen Lisesi) öncelikle ben sosyal olmaya çalışan biriyim (bunu nasıl yaparım bi kaç cümlecik söylersiniz helarde
saat 03.00 yazınca saçmalayabiliyorum) üzerinden rahatça konuşuyorum.Şimdide gelelim sıral sıra sorularıma :
Birrr (1)- Sosyal olmak için neler yapmalıyımm ?
İkii (2)-Malum liseye yeni başlayacam kızlarla nasıl tanışmalıyımm ?
Üçç(3)-Bunların güvenini nasıl kazana bilirimm ?
Dörtt(4)-Her şey tamamladık filan bunlarla yakın arkadaş nasıl olabilirim (kanka diyolar genelde [sevgili değil bu şekilde anlamayın])
Beşş(5)-Sosyal paylaşım ağlarında bunlarla yakın olmak isterin nasıl olurrr(Manyak mısın sen hem en yakın arkadaşın hemde internette uğraşıcan demeyim okulda yakın arkadaşım olup bi şey sorduğumda [hal hatır ders ödev vb]cevap vermeyen var)
Altıı(6)-Bunları
yok daha neler
Hep kız hep kız kafayımı yedin derseniz ,benim sorunum tek kızlarla iletişimde


: 

Hocam araştırdım ben edirnenin en başarılı okulu fen lisesi , illa öğretmen olmam gerekmiyo tamamda tamammen değiştrdiler edirnedeki olanı müfredatı bile değişti

