Lumialar İçin İki Haber

Sponsorlu Bağlantılar

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Lumialar İçin İki Haber


Windows Phone kullanıcıların merakla beklediği uygulamaların başında olan instagram,sonunda windows phone mağazasına gelme yolunda.Hakkında bir sürü dedikodular çıkan uygulama için bu sefer Nokia’ın is ç sayfası bir kullanıcının sorduğu soru üzerine cevap verdi işte sayfa yönetiminin kullanıcıya verdiği cevap:

“Uygulama geliştirme altındaydı,artık windows phone kullanıcıları ile bulaşmak için y a çıkmıştır,yakında windows phone için gelecek “

Ayrıca uygulamanın ne zaman geleceği konusunda bir şey söylenmese de bizleri yinede mutlu etti.Instagram için artık geri sayım başladı gibi gözüküyor fakat şuan instagram uygulaması gibi uygulamalar kullanmak istiyorsanız,instagram kalitesi gibi bir sürü uygulama windows phone mağazasında bulunmaktadır.Özellikle instance ve lomogram uygulaması,instagram uygulaması gelene kadar sizleri tatmin edecektir.


Bluetooth 4.0 Teknolojisi Bütün Lumialara Gelecek.



Nokia,kendi lumia telefonları için çalışmaya devam ediyor,bugün yayınlanan yeni haber de bluetooth 4.0 teknolojisi tüm lumia telefonlara geleceği duyruldu.

Bluetooth 4.0 teknolojisi amber ile gelen yeniliklerden biri idi ve önce ki açıklamalarda bluetooth 4.0 teknolojisinin lumia 520,620 ve 720 telefonlarına geleceği açıklanmıştı ve diğer modeller için bir soru işareti vardı.Nokia bu soru işaretini kaldırarak,artık bluetooth 4.0 teknolojisi Lumia 820 ve diğer 920,925,928,1020 modellerine gelmesi bekleniyor.

Ayrı yetten bluetooth 4.0 teknolojisi ile gelecek olan diğer yenilik ise HERE Maps ve HERE Drive uygulamaları ile bluetooth 4.0 teknolojisinin uyumlu hale geleceği duyruldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve hllsvrn


serecans

serecans

Üye
haber için teşekkürler
 

skynet

Üye
:tşk:
 
braayn

braayn

Üye
ohhh yeah :)tşkler
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
:tşk:
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
:tşk:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Mavi ve Pembe Lumia Dehşet'ül Vahşet duruyor.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
BT 4.0 Amber'den önce gelecektir bunu mu anlayalım.... :))
 

skynet

Üye
Peki bu BT 4.0'ın bize ne faydası olacak :islik
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Mavi ve Pembe Lumia Dehşet'ül Vahşet duruyor.
Haber için teşekkürler. Bu arada evet mavi ve ben ayrıca o yeşil Lumia'ya da bayıldım. Nasıl güzel renkler öyle ya :)

- - - Eklendi - - -

Peki bu BT 4.0'ın bize ne faydası olacak :islik
Daha hızlı veri alışverişi ve daha az şarj yeme olacak mesela bluetooth'u sürekli olarak açık bırakabileceksin. Kullanmadığın zamanlarda kendini uyku modu gibi bir şeye alıyormuş o yüzden daha az şarjdan yiyormuş. Benim duyduklarım bu yönde ama ne kadar doğru bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
alical33

alical33

Üye
instagram çıksında bi kurtulalım artık :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY ve OttomaN TigeR

Dtn

Üye
Ortadaki telefonun rengi mükemmel. 920de de olsaymış keşke :islik
 
ÖEY

ÖEY

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Haber için teşekkürler. Bu arada evet mavi ve ben ayrıca o yeşil Lumia'ya da bayıldım. Nasıl güzel renkler öyle ya :)

- - - Eklendi - - -


Daha hızlı veri alışverişi ve daha az şarj yeme olacak mesela bluetooth'u sürekli olarak açık bırakabileceksin. Kullanmadığın zamanlarda kendini uyku modu gibi bir şeye alıyormuş o yüzden daha az şarjdan yiyormuş. Benim duyduklarım bu yönde ama ne kadar doğru bilmiyorum.

Yeşil de güzelmiş. Benim elime geçse yanımda yatırırım. Öper koklarım bağrıma basarım .
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 

alperen kutuk

Üye
:tşk:
 


Üst Alt