İyi akşamlar kardeşler içeri

Sponsorlu Bağlantılar

crawM

crawM

Üye
    Konu Sahibi
İyi akşamlar kardeşler içeri
arkadaşlar size bir sorum olacaktı apple stroredi oyunlar ve uygulamalardan memnunmusunuz
ve oyunlar sıklıkla yeniliyor

son sorumda pişmanmısınız googla store deki oyunlar daha iyi diye iyi akşamlar teşekjkürler
 


Puck

Puck

Üye
"son sorumda pişmanmısınız googla store deki oyunlar daha iyi diye"

kahroldum :bilmm


ben iphone almadan önce android kullanıyordum kendi görüşüm : google play uygulamaları popüler uygulamalar dışında kendine özgü bir şeyini göremedim iphone'uda app store daha iyi diye tercih ettim .



 
-Fight-

-Fight-

Üye
2 gün samsung galaxy s3 kullandım androidden soğudum
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Şuan dünyada hala appstoredan iyisi yok bana göre
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence AppStore gayet iyi.
 
crawM

crawM

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar iphone fiyatları noldu böyle 4s bile 1800 tl
 
Symbianize

Symbianize

Üye
1800tlmi bu saatten sonra tütkiye garantili 4s alınmaz alıcaksan yurtdışından gelme al 1300 falan ip5 yurtdışı 1600-1700
 
MrExpert

MrExpert

Üye
En gelişmiş uygulama mağazası hala appstore.
 
fk555897

fk555897

Üye
1800tlmi bu saatten sonra tütkiye garantili 4s alınmaz alıcaksan yurtdışından gelme al 1300 falan ip5 yurtdışı 1600-1700

iPhone 5'in sıfırı 1900'e kadar düştü. 200 TL için yurtdışından telefon almaya değmez.
 

Silinen Üye 2313801

Kapalı Hesap
Ben 2300 e aldim 5 i 32 gb icin iyimi
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Yurtdışından gelen cihazlar doğubank gibi yerlerde satılıyor
 
phasan

phasan

Üye
Apple stor ıyı
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Sizin orası neresi ya yurtdışı cihaz varken yurtiçinden alınmazki arada 600-700 tl fark var
 
Joker.

Joker.

Üye
Sizin orası neresi ya yurtdışı cihaz varken yurtiçinden alınmazki arada 600-700 tl fark var

Edirne :( Turkcell Vodofone Avea bayilerinde Teknosada filan 2300 civarı hep(daha yüksek tabi 2350 filan) hemde 16 gb :(
 

umutbabaaa

Üye
App store kendi başına harika.
Ama şunuda belirteyim.En başta çok az
uygulama gözüküyor yaklaşık 100 tane.
Ama uygulamaları aratınca milyonlarca çıkıyor.
İsim bilmek lazım anlayacağın.
 

dmatias

Üye
beyler öncelikle şahsi fikrim yurt dışından cihaz alıyosanız ondaki herhangi bir teknik arızada 1700 tl yi çöpe attığınızı bilin ki teknolojik aletlerin bi çoğunda da ufak tefekte olsa sıkıntı olur yani 600 tl kar etcem diye 1700 ü çöpe atmak mantıksız 2. olarak teknosadan telefon almakta enayiliktir bu adamlar neden bu kadar pahalıya satış yapıyolar ve kim alıyo anlamıyorum
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye


Edirne :( Turkcell Vodofone Avea bayilerinde Teknosada filan 2300 civarı hep(daha yüksek tabi 2350 filan) hemde 16 gb :(
İstanbul'da olsaydın çok daha ucuza bulabilirdin. Arkadaşım 1750 tl'ye aldı 16 gb
 


Üst Alt