Instagram Uygulaması Bilgilendirme

Sponsorlu Bağlantılar

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Instagram Uygulaması Bilgilendirme
Diğer konu altına konuyla ilgili olarak devam etmek istiyorum. Bilgi karışıklığı olmasın.

Buradan güncellemeleri paylaşacağım

- - - Eklendi - - -

o değilde başlığı yanlış yazdım düzeltemiyorum :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
hiçbirşey anlamadım :)
 
arslanla

arslanla

Üye
başlığı boşver sen betayı paylaş...:):)
 

theruhix

Üye
akın abi bilmiyom gerek varmi ama lazım olursa beta tester olabilirm :)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Ekran Görüntüleri













 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
akin hocam on numarasin resimler harika gorunuyo cidden
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
Daha çok işi var. Upload henüz yok ve olacak gibi de kolay değil. O yüzden en sona bıraktım o işi.

Yorum yapabilmek için extra izin gerekli. Mail attım cevap bekliyorum.

Kullanıcı takip etme özelliği eklenecek.

Arama özelliği eklenmedi.

Video izlenebiliyor. Fakat uygulama video sırasında donuyor. Bunlar halledilecek.

Like , unlike eklendi
 

bayon

Üye
umarım tam dört dörtlük bi uygulama yaparsın ki görünümden de onu gösteriyor, şimdiye kadar yapan olmadı bu uygulamayı bunu bile görmek şükredici yalınız akıcı mı hızı felan nasıl ??
 
Pringles

Pringles

Üye
Bu forumdaki tek Symbian yazılım ustası ve uygulama geliştiricisi sensin Akın Abi. Emeklerine ve bilgine saygım sonsuz :oke:
 
messevim

messevim

Üye
ne yani şimdi symbiana instgram mı geliyor ??
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
ne yani şimdi symbiana instgram mı geliyor ??

gelecek ama belki upload özelliği olmayabilir. Henüz dosya gönderemedim. Bazı kodlar var ama henüz olmadı. Ben de sona bıraktım o kısmı

- - - Eklendi - - -

umarım tam dört dörtlük bi uygulama yaparsın ki görünümden de onu gösteriyor, şimdiye kadar yapan olmadı bu uygulamayı bunu bile görmek şükredici yalınız akıcı mı hızı felan nasıl ??

sayfalar arası geçişte bazı sayfalarda takılma var onun dışında çok akıcı duruyor. Yarın video ekleyeceğim.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Eline sağlık güzele benziyor :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
fiyatı ne kadar olcak

- - - Eklendi - - -

fiyatı ne kadar olcak
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Bu forumdaki tek Symbian yazılım ustası ve uygulama geliştiricisi sensin Akın Abi. Emeklerine ve bilgine saygım sonsuz :oke:

Gördün Mü Bilmem Ama Ben Ve Fatih De Mevcut.
Bu Arada Akın Upload İçin Gramblr Vb Uygulama Yapımcılarına Başvurabilirsin.
 
Pringles

Pringles

Üye


Gördün Mü Bilmem Ama Ben Ve Fatih De Mevcut.
Bu Arada Akın Upload İçin Gramblr Vb Uygulama Yapımcılarına Başvurabilirsin.

Gördüm hepinizin eline sağlık. Seninde toplu yükleme pron hoşuma gidiyor. Ama en çok Akın abinin uygulamaları hoşuma gidiyor.
 
arslanla

arslanla

Üye
instagram dolu dizgin geliyor akın ın ramazan bayramı hediyesi olacak inşallah tüm symbiancılara...:)
 
benderhomer

benderhomer

Üye
Ayakta alkışlıyorum seni dostum :D vay be
 
mert41994

mert41994

Üye
dostum, şöyle bir ricam var. Eğer uygulamayı ücretli olarak sunacaksan, en azından bizler için reklamlı bir sürüm hazırlarsan sevinirim. Ne kimse başını sisirir abi ne olur paylaş diye hemde seni maddi açıdan hakkını verir. Çünkü bir çok insan, kredi kartı vs yok. Uygulamaları isteseler de satın alamıyorlar. Giriyorlar warez'den bulmaya çalışıyorlar.
Warez içinde güzel bir önlem olur sonuçta program çalıştıktan sonra reklamı sorun eden sayısı da çok olmayacaktır.
Naçizane fikirlerim bu şekilde, umarım fikirlerin ücretli yönünde ise dikkate alırsın :)
Arayüz şahane olmuş sıradan qt çerçevesi gitmiş. Uygulamanın akıcılığı da qt uygulamalarından bildiğimiz kadarıyla yeterli olacaktır. Zamanla da ilerler gibi symbian'ın kanayan yarası sonuçta iş yapacaktır.
Ayrıca emeği geçen herkesi de tebrik ederim. Böylesine büyük bir proje kaliteli bir biçimde yapılmış. :)
 

akinorta

Üye
    Konu Sahibi
dostum, şöyle bir ricam var. Eğer uygulamayı ücretli olarak sunacaksan, en azından bizler için reklamlı bir sürüm hazırlarsan sevinirim. Ne kimse başını sisirir abi ne olur paylaş diye hemde seni maddi açıdan hakkını verir. Çünkü bir çok insan, kredi kartı vs yok. Uygulamaları isteseler de satın alamıyorlar. Giriyorlar warez'den bulmaya çalışıyorlar.
Warez içinde güzel bir önlem olur sonuçta program çalıştıktan sonra reklamı sorun eden sayısı da çok olmayacaktır.
Naçizane fikirlerim bu şekilde, umarım fikirlerin ücretli yönünde ise dikkate alırsın :)
Arayüz şahane olmuş sıradan qt çerçevesi gitmiş. Uygulamanın akıcılığı da qt uygulamalarından bildiğimiz kadarıyla yeterli olacaktır. Zamanla da ilerler gibi symbian'ın kanayan yarası sonuçta iş yapacaktır.
Ayrıca emeği geçen herkesi de tebrik ederim. Böylesine büyük bir proje kaliteli bir biçimde yapılmış. :)

doğruyu söylemek gerekirse önceki deneyimlerden reklamın pek bir getirisini görmedim. In app purchase de kaldırıldı nokia tarafından. Yeni bir güvenlik yolu arayacağım mesela ****** gibi.
 
aklsm

aklsm

Üye
Dostm ellerine saglık gerçktn hala symbian içn ugraşan birilerini görmk beni mutlu ediyr emegi geçnleri tebrk edrm gerçektn başarılı bir çalışma ..
 


Üst Alt