dostum, şöyle bir ricam var. Eğer uygulamayı ücretli olarak sunacaksan, en azından bizler için reklamlı bir sürüm hazırlarsan sevinirim. Ne kimse başını sisirir abi ne olur paylaş diye hemde seni maddi açıdan hakkını verir. Çünkü bir çok insan, kredi kartı vs yok. Uygulamaları isteseler de satın alamıyorlar. Giriyorlar warez'den bulmaya çalışıyorlar.
Warez içinde güzel bir önlem olur sonuçta program çalıştıktan sonra reklamı sorun eden sayısı da çok olmayacaktır.
Naçizane fikirlerim bu şekilde, umarım fikirlerin ücretli yönünde ise dikkate alırsın

Arayüz şahane olmuş sıradan qt çerçevesi gitmiş. Uygulamanın akıcılığı da qt uygulamalarından bildiğimiz kadarıyla yeterli olacaktır. Zamanla da ilerler gibi symbian'ın kanayan yarası sonuçta iş yapacaktır.
Ayrıca emeği geçen herkesi de tebrik ederim. Böylesine büyük bir proje kaliteli bir biçimde yapılmış.