N9 Siyah 2 Haftalık Telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
N9 Siyah 2 Haftalık Telefon
Telefonu Yeni Aldım Ama Ben Port Olayından Felan Fazla Anlamıyorum Bu Sebeple Tek İşletim Sistemine Dönmek İstiyorum.
- 24 Ay Garantisi Mevcuttur
- dan Alınmıştır
-Takas Edeceğim Cihaz Eşdeğer Veya Üzerine En Fazla 100 :tl: Verebileceğim Cihazlar
-Karşılıklı Kargo
- Kozmetik Durumu 10 Üzerinden 10 Hiç Düşmedi Ve Ayrı Telefon Cebinde Kullandım






Nokia N9 teknik özellikleri



  • Jenerasyon : 3G
  • Boyut : 116.5 x 61.2 x 12.1 mm
  • İncelik : 12.1 mm
  • Ağırlık : 135 g
  • Ekran Tipi : AMOLED
  • Dokunmatik Ekran : Kapasitif
  • Ekran Çözünürlüğü : 480x854
  • Ekran Boyutu : 3.9"
  • Çoklu Dokunmatik Ekran : Var
  • Kulaklık Girişi : 3.5mm Jack
  • Disk Kapasitesi : 64 GB
  • RAM : 1 GB
  • Veri Transferi Hızı : HSDPA (14.4 Mbps)
  • Wi-Fi : Wi-Fi 802.11 b/g/n (150 Mbps)
  • Bluetooth Versiyonu : v2.1
  • Kamera : Var
  • Fotoğraf Kamerası Piksel : 8 MP
  • Kamera Flaş : Var
  • Video Kayıt Çözünürlüğü : 720p 1280x720
  • Görüntülü Sohbet : Var (3G ve Wi-Fi)
  • İşletim Sistemi : MeeGo OS v1.2 (Harmattan)
  • İşlemci : ARM Cortex A8 1000MHz
  • Multitask : Var
  • Assisted GPS : Assisted GPS
  • 2G StandBy Süresi : 450 saate kadar
  • 3G StandBy Süresi : 380 saate kadar
  • 2G Konuşma Süresi : 11 saate kadar
  • 3G Konuşma Süresi : 7 saate kadar


Kafa Kafaya Veya üstüne En Fazla 100 :tl: Verebileceğim cihazlar Tercihimdir .


İlgilenen Arkadaşları Bekliyorum .
 


MrExpert

MrExpert

Üye
Çok aradın forumda 10-15 konu açtın millet birbiriyle tartıştı o konularda 1 hafta geçmeden hemen değiştirmek için konu açtın biz sana en baştan demedikmi alma diye...
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
fiyat vs? Dostum ilan yapıyosan biraz ürünü pazarlamaktan çeknmceksn. Ürün 2 hftalk ta olsa 1gnlukte, bikaç fotoğraf koymalısın. Çnkü aldğn gün ble dşrüp zarar vereblrsn. Foto koy ki herşey gözle görülsün, çizik bile olup olmadğını millet gzleryle görsün. Para bulamyorum bulsam ilk işm n9 almak amaaa n8i satmam lazm. N8me takas dşnrsen pm at hergün grerm foruma. İyi günler hayırlı satşlar
 
Peocawe

Peocawe

Üye
Günlerce deli gibi aradığın şeyi 1 haftada geri mi satıyosun adaş. :ehe fiyat bilgisi ver.. :islik
 
bhtyrcnr

bhtyrcnr

Üye
s3 ün üstüne ne verirsin??? saygılar
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
Çok aradın forumda 10-15 konu açtın millet birbiriyle tartıştı o konularda 1 hafta geçmeden hemen değiştirmek için konu açtın biz sana en baştan demedikmi alma diye...
Haklısın abi Bir anlık heves işte


- - - Eklendi - - -

fiyat vs? Dostum ilan yapıyosan biraz ürünü pazarlamaktan çeknmceksn. Ürün 2 hftalk ta olsa 1gnlukte, bikaç fotoğraf koymalısın. Çnkü aldğn gün ble dşrüp zarar vereblrsn. Foto koy ki herşey gözle görülsün, çizik bile olup olmadğını millet gzleryle görsün. Para bulamyorum bulsam ilk işm n9 almak amaaa n8i satmam lazm. N8me takas dşnrsen pm at hergün grerm foruma. İyi günler hayırlı satşlar
Sağolasın fotoları yakın zamanda atıcam


- - - Eklendi - - -

Günlerce deli gibi aradığın şeyi 1 haftada geri mi satıyosun adaş. :ehe fiyat bilgisi ver.. :islik
Takasda Fiyat Bilgisimi Vericez İlan Takas İlanı :d:


- - - Eklendi - - -

s3 ün üstüne ne verirsin??? saygılar
Cihazın durumu ?
 
bhtyrcnr

bhtyrcnr

Üye
cihazın durumu yurtdışı. beyaz. 16 gb.
 
bhtyrcnr

bhtyrcnr

Üye
evet kayıtlı ve orjinal. resmi nasıl atayım???
 
caglar b

caglar b

Üye
bir resim sitesine upload et sonra o url yi buraya yapıştır :)
bu arada 701 ile takas düşünürsen burdayım 11ay garantisi var kutusu ve faturası mevcut
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
bir resim sitesine upload et sonra o url yi buraya yapıştır :)
bu arada 701 ile takas düşünürsen burdayım 11ay garantisi var kutusu ve faturası mevcut
701 den geçiş yaptım N9 Kardeşim Sağolasın


- - - Eklendi - - -

İlanınızı aşağıda linkini verdiğim bölüm kurallarına göre düzenleyiniz lütfen,
http://www.maxicep.com/cep-telefonu...kli-olan-ilan-olusturma-maddeleri-752115.html
Düzenledim Erol Abi Sağol


- - - Eklendi - - -

evet kayıtlı ve orjinal. resmi nasıl atayım???
Özel Mesaj Attım Ordan Görüşelim
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
n8im var benim üstne para versem anlaşrmyız? Oluru varsa pm at ltfen. Bu tele yanıp tutuşuyorum okadar yani. En azından meraklsna gtsn cihaz:)
 
yeauw

yeauw

Üye
htc one v 1 yıl garantili faturalı kutulu eksiksiz sorunsuz nediyorsun ? :)
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
htc one v 1 yıl garantili faturalı kutulu eksiksiz sorunsuz nediyorsun ? :)
Benim Çakma Nitdroid ' im Ondan Daha iyi Çalışıyor :d: (dalga değil yanlış anlama )


- - - Eklendi - - -

n8im var benim üstne para versem anlaşrmyız? Oluru varsa pm at ltfen. Bu tele yanıp tutuşuyorum okadar yani. En azından meraklsna gtsn cihaz:)
Malesef kardeşim cihazı yükseltmeye çalışıyorum N8 işime yaramaz
 
yeauw

yeauw

Üye
yok nie yanlış anlıyayım telefonu müzik ve kamersı için kullanıyorum beats ve sense kamerasının kalitesinide yakalayamaz çakmalar hani :))
 
enterneoll

enterneoll

Üye
ahh ahhh dememişmiydim alma diye
 
bhtyrcnr

bhtyrcnr

Üye
n9 güzel telefon
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Cem


Üst Alt