Url leri yer degistir
adamın sövmesi doğal bunu Türk'e yapsalar o adamı döverdi
![]()

Çok pis bir şaka yahu.
o değilde yabancıların reklamlarını böyle şakalarını falan izliyorum harbiden adamlar komik şeyleri nerden buluyo diyom. Bizimkiler hiç yapmıyo böyle şeylerBizimkilere yapılan şakaya bak sen.
aynen abi yao değilde yabancıların reklamlarını böyle şakalarını falan izliyorum harbiden adamlar komik şeyleri nerden buluyo diyom. Bizimkiler hiç yapmıyo böyle şeyler
Bizimkilere yapılan şakaya bak sen.
[video=youtube;PsCWNH8VCrg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PsCWNH8VCrg[/video]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Diyelim ki adamın rahatsızlığı vardı ve kriz geçirip öldü. Kapıyı açtıklarında nasıl bi tepki verirlerdi acaba o.o

