Clownmen
Üye
Xperia Neo V Custom Rom yardim edermisiniz?
Arkadaşlar şu anda telefonda 4.0.4 yüklü. Performansından pek memnun değilim açıkçası. Şimdi aklimda 2.3.4 e geri dönmek veya Custom rom yüklemek var. Sizce hangisini yapmalıyım? Custom rom lardan hangisi iyi bir bilgim de yok. Bana gorsellik pek onemlo değil. Performans olsun. He gorsellik onemli değil dediysek de vur dedik öldürdün hesabına dönmesin. Yüklenmesini bir yrlerden öğrenirim o önemli değil. Bide IMEI giderim? Kas yapalim derken goz cikartmayakimda.

