Sizce Hangi oyunu yapmalıyım

Sponsorlu Bağlantılar

erhanred

Üye
Subway suffers yapabilirsen guzzel bi oyun
 


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
angry birds star wars
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
o zaman hill climb racing 1.5.2 uyarla şaka mı bilmiyom da

şaka değil fakat hill climbi yapamam çünkü bir sürü olasılık var hızlı gidersin yavaş gidersin havada olursun falan filan
 
aliosman166

aliosman166

Üye
kim 500 bin iyidir yaa ama bol soru ve gerçeğe yakın olmalı.. İphone da bilgi yarışması var o da güzel.. Bir de iphone da şu parmakla oynanan freekick uygulaması var falso felan alıyo parmağını sürüklediğin hizzada gidiyor adını bilmiyorum o da güzel
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
kim 500 bin iyidir yaa ama bol soru ve gerçeğe yakın olmalı.. İphone da bilgi yarışması var o da güzel.. Bir de iphone da şu parmakla oynanan freekick uygulaması var falso felan alıyo parmağını sürüklediğin hizzada gidiyor adını bilmiyorum o da güzel

flick shoot :)
 
aliosman166

aliosman166

Üye
ios daki gibi olursa süper olur :)

- - - Eklendi - - -

ya birşey soracağım uygulama yapmak oyun yapmaktan daha kolay değil mi? Neden herkes oyun yapmanın derdinde? Symbian da olmayan veya eski sürüm olan uygulamalar geliştirilse daha iyi olmaz mı?
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
ios daki gibi olursa süper olur :)

- - - Eklendi - - -

ya birşey soracağım uygulama yapmak oyun yapmaktan daha kolay değil mi? Neden herkes oyun yapmanın derdinde? Symbian da olmayan veya eski sürüm olan uygulamalar geliştirilse daha iyi olmaz mı?

Değişik yönlerden sebeplerini yazayım uygulama değil de oyun bence eksik sanırım oyunla aran yok ama benim oyunlarla aram var oyunlar bölümündeki üst konu dışında daha bir sürü oyunum var onun için 2. Neden uygulama değil de oyun çünkü bunlar swf yani flash dosyası kodları basit olduğu için uygulama yapamam yapacağım uygulamaya göre değişir ama senin dediğin uygulama nedir mesela
 
aliosman166

aliosman166

Üye
qt qml ile yapılabilir.. aklıma gelmiyor şimdilik ama mesela twitter kendi uygulamasını yapmıyor ama tweetian kullanıyoruz. Foursquare uygulamasını güncellemiyor türkçe deil yeni yer eklenmiyor klavye eski baya eksik var buna da yeni sürümlerine benzer yapılabilir
 

anadolumm

Üye
yukarıda arkadaşlar zaten yazmışlar ama bir de ben yazayım, hep bunların symbian'da olmasını istemişimdir. kim milyoner olmak ister, büyük risk ve kelime oyunu. :)
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyeleriniz her şeyi söyleyebilirsiniz pc oyunu da olur :)
 
kralberk13

kralberk13

Üye
hitman 5 :D
 
Metin MF

Metin MF

Üye
iphoneda resimli bulmaca var çok güzel onu yapsan süper olur
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Pes2013 :ehe
 
asigsasi

asigsasi

Üye
mümkünse stabil çalışan okey isteyenin bi yüzü :ehe demişler:ehe
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi

WanWan

Üye
asphalt 7 modern combat subway surfers call of duty gta vice city sonuçta temple run istemedim yap bunları :D

:alkisKRALSIN HACI

- - - Eklendi - - -

SANA GÜVENİYORUZ NFS RİVALS OYUN ÇIKMADAN SEN SYMBİANA MOBİLİNİ YAPARSIN REYİZ(h)
 


Üst Alt