mertekin34
Üye
Telefonu web cam ve mikrofon olarak kullanma
Öncelikle merhaba herkese. Webcam ve mikrofonum olmadığı için telefonumu kullanmak istiyorum, bu yüzden internet de biraz baktım droidcam diye bir uygulama gördüm ama windows 64 bit sürümünde sorunlar çıkarıyor yani mikrofon olarak kullanılamıyor. Sizin önereceğiniz bir yöntem var mı arkadaşlar ?
