Buraya bi bakın bakalım :DD

Sponsorlu Bağlantılar



MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi


Nerelerdesin kuzucum yaaa :(
ben hep sosyal alemdeydim okul filan da vardı tabii ben burda kimse kalmadı sanıyodum ya metinim :)


- - - Eklendi - - -



anlayışla karsilarim :ehe
kafana taş mı düştü ömerim geçen sene silahla geliyodunuz :ehe


- - - Eklendi - - -



Nerde olacak bug arıyor kaç aydır çocuk :ehe
kahretsin yakalandım :ehe


- - - Eklendi - - -

:sarıl:canımsın kabızım :) nasılsın :)
 
codblackops2

codblackops2

Üye

ben hep sosyal alemdeydim okul filan da vardı tabii ben burda kimse kalmadı sanıyodum ya metinim :)


- - - Eklendi - - -


kafana taş mı düştü ömerim geçen sene silahla geliyodunuz :ehe

o geçen seneydi :eller: (caktirma silah smileyinin kodunu unuttum :D)
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
ben vaa fransız olmak
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
achambo

achambo

Üye

dimi ya :ehe


- - - Eklendi - - -


Smileyleri bilem unutmuşum :D bu smileyden nefret ediyodun dimi sen ;)


- - - Eklendi - - -


Sanki konuştuk senle hatırlıyorum bişiler ama :)

olabilir :) ben de takip ediyim seni:ehe
 
-efşan

-efşan

Üye
Siz kimsiniz ki? :allalla:
 
achambo

achambo

Üye

arama kısmına fatih topçu yaz çıkar bro :) buranın ortamı başka dicem de ortam gereksizlere kaymış sanki :)


- - - Eklendi - - -


ben seni hatırlıyorum abim aşk olsun :hih:

tamam bakayım:)
 
achambo

achambo

Üye
vay be 57409:tebessüm:
 
codblackops2

codblackops2

Üye


Seni tapatalkcı :ehe



Ben gereksizleri bırakıyım normale döner :ehe

yok mübarek tapatalki biraktim opera kullaniyorum asiri hizli :ehe


- - - Eklendi - - -

symbiandan kalan aliskanliklar işte :D
 
codblackops2

codblackops2

Üye
fatih foruma boyle ayda 1 girersen sopa: larim haaa
 
achambo

achambo

Üye
oraya bakmadım zaten direk takip ettiklerine daldım:D

- - - Eklendi - - -

burdan biri var mı diye:)
 


Üst Alt