Satilik tr garantili siyah s4

Sponsorlu Bağlantılar

crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
Satilik tr garantili siyah s4
telefon 28 gunkuk olup nokta kadar cizik bile yoktur resimleri en yakin zamanda atacagim. fiyat 1650 dusunuyorum hicbir aksesuari kullanilmamistir 05466533973




 


TuRKGuCu

TuRKGuCu

Üye
Tr garantili sıfır fiyatı 1899 ithalat telefonlarla kıyaslama yapman çok yanlış
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar samsung tr garantisi var cihazin yaomayin su sacma yurt disi cihazlariyla karsilastirmalari lutfen.......!
 
messevim

messevim

Üye
bence fiyat gayet uygun. Samsung tr garantili olması ayrı bir avantaj
 
sawbaba54

sawbaba54

Üye
bencede bro begenmiyorsan yorum dahi yapmıyacaksın nokta.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
resimler geliyor

- - - Eklendi - - -

http://p1307.hizliresim.com/1c/2/pu1dx.png
http://u1307.hizliresim.com/1c/2/pu1g6.png
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
guncell
 
apex2121

apex2121

Üye
anlamiyorum bu milleti 2000 liralik iPhone'a 1950 verince zoruna gitmez 2000 liralik samsunga 1650 fiyat verilince bi yerleri kalkar
 
avcitalip

avcitalip

Üye
adamın cihazı paralel ithalat değil baltalamayın ilanı !

kardeş bak doğrusunu söylemek gerekirse buradan birşey satamazsın başka yerde %90 satılır :oke:
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
buradan daha hic telefon satamadim ne yazik ki
 
Türe

Türe

Üye
mehmet hayirli satislar da niye satiyorsun ?
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
mehmet hayirli satislar da niye satiyorsun ?

tesekkurler telefonu biraz uyguna aldim muglada birinden o yuzden paraya cevirip iphone 5 alma dusuncesindeyim cevremdeki herkeste var iphone 5 yiksa cihaz mukemmel otesi. eger alisirsam korkarim ki bir daha satmam:) ozellikle sensorler muhtesem cevremdeki herkes hayran.. bu arada ismimi nerden biliyorsun:)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
sagolun da kamoanya duzenleyelim telefonu satmak icin:))))
 
Türe

Türe

Üye


tesekkurler telefonu biraz uyguna aldim muglada birinden o yuzden paraya cevirip iphone 5 alma dusuncesindeyim cevremdeki herkeste var iphone 5 yiksa cihaz mukemmel otesi. eger alisirsam korkarim ki bir daha satmam:) ozellikle sensorler muhtesem cevremdeki herkes hayran.. bu arada ismimi nerden biliyorsun:)

Ohoo ne çabuk unuttun bizi geçen sene az konuşmadık pmde de gececilerde de :) neyse dagitmiyim :)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
forum dısına satıldı.
 

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
928
Faruk KATI
Cevap
1
Görüntüleme
970
Mesut Aktaş
CmiStanbuL
Cevap
6
Görüntüleme
837
CmiStanbuL
OnurAslanhan
Cevap
8
Görüntüleme
1K
Kaworu Nagisa
Esendağlı
Cevap
14
Görüntüleme
1K
Nextman


Üst Alt