Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kablolu interneti telefon interneti olarak kullanma
Sponsorlu Bağlantılar
Dejavuex
Üye
Konu Sahibi
kablolu interneti telefon interneti olarak kullanma
merhaba masaüstü bilgisayar kullanıyorum modemde hiç bir wireless desteği yok ve telefonda bu interneti kullanmak istiyorum googleda arama yaptım fakat binlerce gereksiz bilgi kirliliği var birebir olarak yardımcı olucak var mı ?
Kytos
Üye
Connectify programının tam sürümüyle yapabilirsin veya win7 kullanıyosan yine yapabilirsin programsız
Windows 7 ile denicektim fakat.
kablosuz otomatik yapılandırma hizmeti wlansvc çalışmıyor diye hata aldım cmd ekranından sanal ağı kurmaya çalıştığımda
Kytos
Üye
Pek bilgim yok laptop da yapiyodum ben. Sen yine de connectify i dene bi
gececikaramavi
Üye
Connectify is görüyor denenmistir
IchigoKurosaki
Üye
Win xp kullaniyorum. Arada ihtiyacim oluyor connectify nin kurulumu hakkinds bilgi verebilir misiniz?
Internetten trial versiyonunu bul. Bilgisayarı açtığımda vereceğim kullanıcı adını ve ******i girip programı tam sürüm yap. Gerisi basit. Ağ ismi ve şifre belirleyip starta bas
bayon
Üye
arkadasim o program xp de çalışmıyor ayrıca arkadaşın pc de wireless yok diyo interneti nasıl paylaşacak bilmeden etmeden yanlis yönlendirme yapıyorsunuz
- - - Eklendi - - -
burda da yazıyor www.maxicep.com/pc-symbian-3-cep-baglanti-araclari/bilgisayardaki-interneti-telefona-verme-cozum-connectify-hotspot-pro-4-2-0-26-088-a-728486.html
arkadasim o program xp de çalışmıyor ayrıca arkadaşın pc de wireless yok diyo interneti nasıl paylaşacak bilmeden etmeden yanlis yönlendirme yapıyorsunuz
Windows 7 ile denicektim fakat.
kablosuz otomatik yapılandırma hizmeti wlansvc çalışmıyor diye hata aldım cmd ekranından sanal ağı kurmaya çalıştığımda
Denetim masasından yönetim araçları oradan da hizmetler'e gir. Kablosuzla ilgili hizmeti aktif et, otomatik çalışma özelliğini de aç, çalışması lazım. Pc'de kablosuz özelliği yoksa telefonu kablosuzla kullanmak istiyorsan kablosuz adaptörü alman gerekiyor. Pahalı bir şey değil hatırladığım kadarıyla. Usb ile bağlayıp girmek istersen o da oluyormuş. Root da gerekiyor:
arkadasim o program xp de çalışmıyor ayrıca arkadaşın pc de wireless yok diyo interneti nasıl paylaşacak bilmeden etmeden yanlis yönlendirme yapıyorsunuz
merhaba masaüstü bilgisayar kullanıyorum modemde hiç bir wireless desteği yok ve telefonda bu interneti kullanmak istiyorum googleda arama yaptım fakat binlerce gereksiz bilgi kirliliği var birebir olarak yardımcı olucak var mı ?
bilgisayarına kablosuz ag anteni kur ( derken wifi alıcı anteni almalısın)
arkadaşın dedigi programı kur yalnız bazı romlarda bu programın yayını tesbit edilemedigi için baglanamıyor
ayrıca bu program xp de çalışmaktadır belki bazı versiyonların da sıkıntı olabilir ancak
benim hurda hb labtopda xp professional sp3 yuklü bu programı 2 senedir kullanıyorum