Üçüncü Cins: Hijra.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
Üçüncü Cins: Hijra.
Hijra Güney Asya kültüründe üçüncü cins olarak kabul edilen kişiye verilen isimdir. Hijra olmak için bir kişinin hadım edilmesi gerekmektedir. Hijralar genelde renkli giysiler giymekte, ağır bir makyaj yapmakta ve çeşitlil takılar takmaktadırlar. Hindistan’daki hijralar, çeşitli törenlerde şarkı söyleyerek ya da dans ederek hayatlarını kazanmaktadırlar. Kendi locaları vardır. Rama tarafından bereketlendiklerine inanıldıkları için eskiden Hijralara saygı duyulur ve dua istenirdi, günümüzde hijralar düğünlerde ve eğlencelerde şarkı söyleyerek, komiklik yaparak insanları eğlendirir bir bölümü ise Türkiyede olduğu gibi fuhuş yaparak geçinmek zorundadır.

Artık Hindistan’da Hijralara eskisi kadar değer verilemekle beraber gelir düzeyleri hala ortalamaya göre çok yüksektir. Localarını kimsesiz çocuklara bakıp büyüterek ve hadım ederek devam ettirirler. Bir kimsesiz erkek çocuğu Hijra locası tarafından kabul edilirse, çocuğun bakımını Hijralar üstlenmiş demektir ve bu çocuklar locanın devamını sağlar.

Asya ülkelerinden sadece Hindistan‘da 5 milyon Hijra yaşadığı tahmin ediliyormuş.









 


Uhops

Uhops

Üye
monitör çatladı.
 
  • Beğen
Tepkiler: rstsn, Reşwan ve burhankoxp22
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bu arkadaşları Türkiye ve dünyadaki transeksüellerden ayıran durum tam olarak nedir ? Eğlencelerdeki konumu, sosyal konumu v.s mi ? Ayrıca günümüz transeksüelliğinin atası diyebilir miyiz bu arkadaşlar için :hmmm
 

patatos

Üye
:hmmm
 
Mufche

Mufche

Üye
Bu ne biçim şeydir
 
Türe

Türe

Üye
:zong: :oha: :sahan:
 
marist

marist

Üye
ıyyyğ hangi gezegenden bunlar :zzz:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Sırf kendi kültürüne ters olduğu için insanlara hayvan diyecek kadar alçalmışsak kim hayvan bir sorgulamak gerekir.Eğer hindistanda yaşayan bir yetim olsaydın ve bunlar tarafından yetiştirilip hadım edilseydin buna üzülmeyecek ve hatta doğru bulacaktın.Fakat Türkiye'de doğup büyüdüğün için insanların kültürlerine ve direkt olarak insanlara hakaret edebiliyor, hayvandan farksızlar diyebiliyorsunuz öyle mi ? Fakat adamlar bizim, sizin inancınıza, kültürünüze en ufak bir laf söylediğinde saygı duyacaksın diye kükremeyi biliyoruz değil mi :kotu:
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
osmanlı döneminde kadınlara hadım edilmiş harem ağası hizmet edermiş
 
Uhops

Uhops

Üye
İnsanın doğasına aykırı. Herkes böle olsa hep hadim edilseler nolacak dünyanın hali.
 

by-pegasus

Üye
yav madem şarkı söyleyecek niye hadım ediliyor ki?
 
creeper

creeper

Üye
Sırf kendi kültürüne ters olduğu için insanlara hayvan diyecek kadar alçalmışsak kim hayvan bir sorgulamak gerekir.Eğer hindistanda yaşayan bir yetim olsaydın ve bunlar tarafından yetiştirilip hadım edilseydin buna üzülmeyecek ve hatta doğru bulacaktın.Fakat Türkiye'de doğup büyüdüğün için insanların kültürlerine ve direkt olarak insanlara hakaret edebiliyor, hayvandan farksızlar diyebiliyorsunuz öyle mi ? Fakat adamlar bizim, sizin inancınıza, kültürünüze en ufak bir laf söylediğinde saygı duyacaksın diye kükremeyi biliyoruz değil mi :kotu:

Şapka çıkarıyorum.

- - - Eklendi - - -

İnsanlara karşı hayvan deyip hakaret hakkını nasıl kendinizde buluyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Bu dünya, senden olmayanlarla hoştur.
Onların sana verdiği ilimlerle,
kıymetlerle, gönüllerle hoştur. Sadece
senin gibiler değil, senden olmayan da
çok yaşasın ki, sen de yaşa. Hele bir de
onun gözüyle gör şu fani dünyayı. Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark
edemezsin ki. Değil mi?
Veyahut da siyah. Beyaz en güzel
siyahta belli eder kendini. Beni ben
yapan yegane şey, benden olmayandır.
O yoksa, sen de yoksun. Ne anlamın kalır, ne rengin belli olur, ne de tadın
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
besim.farhan

besim.farhan

Üye
Sırf kendi kültürüne ters olduğu için insanlara hayvan diyecek kadar alçalmışsak kim hayvan bir sorgulamak gerekir.Eğer hindistanda yaşayan bir yetim olsaydın ve bunlar tarafından yetiştirilip hadım edilseydin buna üzülmeyecek ve hatta doğru bulacaktın.Fakat Türkiye'de doğup büyüdüğün için insanların kültürlerine ve direkt olarak insanlara hakaret edebiliyor, hayvandan farksızlar diyebiliyorsunuz öyle mi ? Fakat adamlar bizim, sizin inancınıza, kültürünüze en ufak bir laf söylediğinde saygı duyacaksın diye kükremeyi biliyoruz değil mi :kotu:

yaratan iki cinsiyet olarak insanları yaratmış erkek kadın hayvan demesi doğru değil ama insanlıktan çıkışlar demek doğru olur. Allah ıslah etsin.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
İnsanın doğasına aykırı. Herkes böle olsa hep hadim edilseler nolacak dünyanın hali.

Adamların zaten herkesi hadım etmek gibi bir amaçları yok.Adamların işi düğünde dans edip insanları eğlendirmek demekki neymiş herkesin böyle olmasını istemiyorlarmış ki işleri olsun...Ayrıca hangi insanın doğasına bağlı olduğu da tartışılır.Bu yorumu direkt olarak eşcinsel, transeksüellere yönelik kabul ederek cevap veriyorum bu yüzden.Eşcinsel, transeksüel olmanın sebepleri psikolojik olmanın yanısıra biyolojikte olabilir.Hormon işleri en rahat anlaşılır şekilde :) Bu durumda bu insanın doğası eşcinselliğe uygun olur.

yav madem şarkı söyleyecek niye hadım ediliyor ki?

Kültürler, inançlar sorgulanmaz.Bir Yahudi'ye neden ağlama duvarına geçip zorla kendini ağlatıyorsun diyemeyeceğin gibi bir müslümana da neden şeytan taşlayacağım diye bir yeri taşlayıp onlarca insanın karambolde ölümüne neden oluyorsun hala diye sorulmaz.Bu sorduğun soru masaya neden masa adını koymuşlar demek kadar absürt bana kalırsa.

yaratan iki cinsiyet olarak insanları yaratmış erkek kadın hayvan demesi doğru değil ama insanlıktan çıkışlar demek doğru olur. Allah ıslah etsin.

Al işte :vur Hayvan demek doğru değil ama insanda değiller öyle mi ? Bir kişinin insan olmasına ne, kim karar veriyor ? İslam mı ? Bu durumda karşındaki adama insanlıktan çıkmışsın diyebilmen için onunda müslüman olması gerekir.Sen müslüman olmayan birisine siz insan değilsiniz çünkü İslam'a göre bu böyle derseniz size bir yerleriyle güler.Belkide siz de onlara insanlıktan çıkmışsınızdır, hayvansınızdır ? Fakat o adam size hayvan dediği zaman, sizin inancınızı, kültürünüzü eleştirdiği zaman ona kükremeyi bilirsiniz.Dinler, kültürler dogmatiktir kardeşim.Eğer herhangi bir dine inanıyorsan başka bir dini eleştirme ve onları sorgulamamak, dogmatik düşünmek, yanlış yollarda olmak gibi sebeplerle suçlayamazsınız.
 
creeper

creeper

Üye


Adamların zaten herkesi hadım etmek gibi bir amaçları yok.Adamların işi düğünde dans edip insanları eğlendirmek demekki neymiş herkesin böyle olmasını istemiyorlarmış ki işleri olsun...Ayrıca hangi insanın doğasına bağlı olduğu da tartışılır.Bu yorumu direkt olarak eşcinsel, transeksüellere yönelik kabul ederek cevap veriyorum bu yüzden.Eşcinsel, transeksüel olmanın sebepleri psikolojik olmanın yanısıra biyolojikte olabilir.Hormon işleri en rahat anlaşılır şekilde :) Bu durumda bu insanın doğası eşcinselliğe uygun olur.



Kültürler, inançlar sorgulanmaz.Bir Yahudi'ye neden ağlama duvarına geçip zorla kendini ağlatıyorsun diyemeyeceğin gibi bir müslümana da neden şeytan taşlayacağım diye bir yeri taşlayıp onlarca insanın karambolde ölümüne neden oluyorsun hala diye sorulmaz.Bu sorduğun soru masaya neden masa adını koymuşlar demek kadar absürt bana kalırsa.



Al işte :vur Hayvan demek doğru değil ama insanda değiller öyle mi ? Bir kişinin insan olmasına ne, kim karar veriyor ? İslam mı ? Bu durumda karşındaki adama insanlıktan çıkmışsın diyebilmen için onunda müslüman olması gerekir.Sen müslüman olmayan birisine siz insan değilsiniz çünkü İslam'a göre bu böyle derseniz size bir yerleriyle güler.Belkide siz de onlara insanlıktan çıkmışsınızdır, hayvansınızdır ? Fakat o adam size hayvan dediği zaman, sizin inancınızı, kültürünüzü eleştirdiği zaman ona kükremeyi bilirsiniz.Dinler, kültürler dogmatiktir kardeşim.Eğer herhangi bir dine inanıyorsan başka bir dini eleştirme ve onları sorgulamamak, dogmatik düşünmek, yanlış yollarda olmak gibi sebeplerle suçlayamazsınız.

Abi ver elini öpücem ya vallaha bak.
 
Uhops

Uhops

Üye
Fakat insan ne eşcinsel olmak için nede transeksüel olmak için yaratıldı. Ve nasıl yaratıldıysak öylesi en uygunu.
 

patatos

Üye
Fakat insan ne eşcinsel olmak için nede transeksüel olmak için yaratıldı. Ve nasıl yaratıldıysak öylesi en uygunu.

bu iste kardesim bak dusunceni sundun tebrik ederim mukummel insanlardansin herkes senin gibi dusunse keske
 
Uhops

Uhops

Üye
bu iste kardesim bak dusunceni sundun tebrik ederim mukummel insanlardansin herkes senin gibi dusunse keske

saolasın. Biz kimseye hayvan veya insan dışı demiyoruz. Ama insan insanlığını bilecek. Allah bize bu beyni-aklı kafatasımızın içinde durup bol bol oksijen tüketsin diye vermedi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

LAZOFLU
Cevap
3
Görüntüleme
658
Catty
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
914
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt