Samsun Galaxy Ace 2 mi Galaxy S3 Mini mi ??

Sponsorlu Bağlantılar

canermutluer

canermutluer

Üye
    Konu Sahibi
Samsun Galaxy Ace 2 mi Galaxy S3 Mini mi ??
Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi ikisi arasında kaldım bi yardımcı olurmusunuz ?? Şimdiden Teşekkürler :) :)
 


Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
s3 mini daha iy :emzik:
 
Matthe

Matthe

Üye
S3 Mini
 
canermutluer

canermutluer

Üye
    Konu Sahibi
Bide arkadaşlar sizce S4 mininin çıkmasından dolayı vs. bi indirim sözkonusu olurmu ??
 

hurol1

Üye
s3 miniï
 
Emip

Emip

Üye
s3 mini biraz küçük sorun olmazsa ​olabilir
 
fk555897

fk555897

Üye
S3 Mini daha iyi.
 
bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
ace2 derim cunku arada pek bi fark yok fiyat haric sadece ekran ve ram farki var oda abartilacak kadar degil yanee
 
canermutluer

canermutluer

Üye
    Konu Sahibi
ace2 derim cunku arada pek bi fark yok fiyat haric sadece ekran ve ram farki var oda abartilacak kadar degil yanee
Bir arkadaşım da senle aynı fikirde ama s3 mini daha iyi gibi geliyor bana.Zaten Android 4.1 JB olması yetiyor :D Saolasın yinede.
 
avast

avast

Üye
ace2 cıst cekirdek te s3 mini cıft cekirdekse ve paran varsa onu al ama ha 100 lira daha param yo k diyosan ace 2 de o fiyata iyi gayet nt de 599 tl ace2
 

latf

Üye
Bir ace 2 sahibi olarak söylüyorum s3 miniyi tavsiye ederm cünkü ace 2 nin hafızası az oldugu icin kaliteli oyun yükleyemiyorsun. ama oyun oynamıyacaksanız ace 2 nin s3 miniden pek farkı yok ve fiyatı da ucuzladı. tavsiye ederim :)
 

Cep Destek

Üye
Ben s3 kullanmanı tavsiye ederim. Bi arkadaşım kullanıyordu nedensiz yere sd kartının biçimlendiğini ve kendini kapattığını söyledi s3'de bu tip sorunlar çok az olur,hem ''andorid update'' bakımından daha ötede kalırsın :)

 
emrecanzincir

emrecanzincir

Üye
Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi ikisi arasında kaldım bi yardımcı olurmusunuz ?? Şimdiden Teşekkürler :) :)
tek kelimeyle ace 2 .. s3 mini den heryönüyle daha iyi. s3 ismine aldanma... bi sorun olursa pm
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Ben Olsam S3 Mini Ace2 Değilde S4 Miniyle Ace 3'ü Kıyaslardım
 


Üst Alt