Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Matthe

Matthe

Üye
Tamam tesekkur ederim, sabah daha detaylı incelerim :)
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
En iyi destek ubuntudadir :)
 
Matthe

Matthe

Üye
Aklımda Mint ile Ubuntu var şuanda. Görselliğe de önem veririm :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu senin pc ye agir gelebilir ikisinide kur hangisi hosuna giderse :) veya lubuntu gibi ubuntunun alt dallarida var
 
Matthe

Matthe

Üye
Uyuyup uyanayımda bi hayırlısıyla bakıcam :) ama linuxa geçicem kesinlikle, bu konudan devam ederiz yazışmaya, yatayım ben şimdi iyi geceler :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Peki :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
5000. Gosterime ulasmis bulunuyoruz arkadaslar :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kutlamalara konu ac :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
10.000 olunca acacagim, neyse konuyu dagitmayalim :)
 
Matthe

Matthe

Üye
Ben geldim :D Ubuntu ile Mint arasındaki farklar neler?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Mint zaten ubuntu tabanli, daha hafifletilmis ve arayuzu degistirilmis hali :)
 
Matthe

Matthe

Üye
Benim için en hayırlısı hangisi olur :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Mint :) cunku ubuntu biraz daha yeni makinalara uygun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yellowworm ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Mint 15 kur.Açıldıktan sonra kullandığı ram miktarı sadece 200mb.bende 2gb ram i olan bir pc ye sahibim ve çok rahat ve hızlı bir şekilde kullanıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Yellowworm
Matthe

Matthe

Üye
Mint :) cunku ubuntu biraz daha yeni makinalara uygun :)

Mint 15 kur.Açıldıktan sonra kullandığı ram miktarı sadece 200mb.bende 2gb ram i olan bir pc ye sahibim ve çok rahat ve hızlı bir şekilde kullanıyorum

Tamamdır Mint 15 indiriyorum şimdi :)

- - - Eklendi - - -

[h=2]Download links[/h]
EDITIONMULTIMEDIA SUPPORT *WINDOWS INSTALLER
Cinnamon An edition featuring the desktopYesYes
Cinnamon No codecs A version without multimedia support. For magazines, companies and distributors in the USA, Japan and countries where the legislation allows patents to apply to software and distribution of restricted technologies may require the acquisition of 3rd party licenses*.NoYes
MATE An edition featuring the desktopYesYes
MATE No codecs A version without multimedia support. For magazines, companies and distributors in the USA, Japan and countries where the legislation allows patents to apply to software and distribution of restricted technologies may require the acquisition of 3rd party licenses*.NoYes




Burdan hangisini indircem ben :hmmm
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
D diskine backtrack kursam mı ya şuan live olarak çalıştırıyorum hoşuma gitti aslında performansı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bence bactracki bilgisayara kurmak bana gore sacma geliyor
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Backtrack hic denemedim :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi

Siz kullanıcı grubu olduğunuz için sıkıcı gelebilir.İlk çıkan sürümü hatırlıyorumda herşey kod ile :D masaüstü bile kod ile geliyordu

ihtiyaç meselesi herhangi bir yazılım dili öğrenmek istiyorsan güzel bir platform.

Özellikle veri paketleri çözümlemede on numaradır :oke:

Abi yok sıkıcı geldiginden degil isimi yapacagim zaman takarim usbyi hallederim, surekli kurulu olmasi taraftari degilim pek
 


Üst Alt