LG Optimus L3 E400 Hakkında Yorumlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

sefagenc55

sefagenc55

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus L3 E400 Hakkında Yorumlarınız
Merhaba arkadaşlar ben LG Optimus L3 E400 almayı düşünüyorum sizinde fikirlerinizi almak istedim.Daha çok kullanan kişiler uygulama açma ve kullanımı bakımından nasıl olduğunu söylerse sevinirim.
 


eren3546

eren3546

Üye
3ay önce kullandım güzel kibar estetik bi telefon beyazI ni al ama 2.3.6 nın üst versionuna çıkamıyorsun
370mb ram 800mhz işlemcisi ve 1gb dahili hafızası ekran kalitesi düşük 125pp
Uygulama olarak pek bir şey bekleme asphalt5 açıyor ama kasaral oynatıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: sefagenc55
sefagenc55

sefagenc55

Üye
    Konu Sahibi
3ay önce kullandım güzel kibar estetik bi telefon beyazI ni al ama 2.3.6 nın üst versionuna çıkamıyorsun
370mb ram 800mhz işlemcisi ve 1gb dahili hafızası ekran kalitesi düşük 125pp
Uygulama olarak pek bir şey bekleme asphalt5 açıyor ama kasaral oynatıyor


yorumunuz için teşekkür ederim.
 
sefagenc55

sefagenc55

Üye
    Konu Sahibi
telefonun dokunmatiği nasıl bilgi verebilecek varmıdır ?
 
fk555897

fk555897

Üye
telefonun dokunmatiği nasıl bilgi verebilecek varmıdır ?

Kapasitif ekrana sahip bir telefon dokunmatik hassasiyeti iyi ama işletim sistemi stabil çalışmazsa dokunmatik ekran hassasiyeti düşebilir.
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Pek iyi değil.
 


Üst Alt