Uygulama Hafıza yetersiz uyarısı

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza yetersiz uyarısı
Androidli bi LG telefonda telefon hafızası yetersiz diye uyarı veriyor. Ayarlardan telefon hafızasındaki uygulama ve programları hafıza kartına taşımak istiyorum ama orada hafıza kartına taşı yok telefona taşı var. Zaten telefonda olan uygulamayı tekrar telefona taşıtıyor. Format attım yine aynı sorun var. 4 gb sd kart'ın 3.65 gb'ı boşken telefon hafızası tamamen dolu. Bunu nasıl çözebilirim?
 


Emre Arık

Emre Arık

Üye
Kardes bunu cozebilmen icin root atman gerekir o zaman sdye tasi seçeneği acilacaktir.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Root olmadan sd karta taşıyamıyorsun sanırım uygulamaları, anca telefon hafızasından dahili belleğe taşırsın ki bahsettiğin cihazın dahili belleği de dolmuş olabilir.

Bu arada başıma gelmiş benzer bir olayı da anlatayım.
Cihazımda bir ara farklı bir roma geçiş yapmış ve sonrasında uygulamalarımı tekrar yüklemek zorunda kalmıştım. Birçok uygulamayı yükleyebilmeme rağmen nfs mostwanted ı ve jetpack joyride gibi birkaç oyunu daha yükleyemiyordum. Hafıza sorunum da yoktu ama yüklerken "hafıza yetersiz" uyarısı alıyordum. Sonradan fark ettim ki nfs mostwanted ve diğer oyunların dosyaları zaten cihazımda mevcut olduğundan tekrar üzerine kurmaya çalışınca bu uyarıyı veriyormuş. Dosya yöneticisiyle data klasörlerinden ilgili oyunların klasörlerini silince yükleyebilmiştim. Sizin de benzer bir sorun mu tam anlayamadım ama belki yardımı dokunur.
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Abim playden yüklediğim bütün uygulamalar telefon hafızasına yükleniyor. Tabletimde de aynı şekilde tablet hafızasına yükleniyor ancak uygulama yöneticisinden sd karta taşıyabiliyorum. Aynı şeyi telefonda yapmayı deniyorum ama olmuyor. Zaten telefona kurulmuş olan uygulamaları taşımak istediğimde hafıza kartına taşı diye bi seçenek yok telefona taşı var. 6 Ya da 7 küçük programla (en büyüğü sanırım ezan vakti idi o da 40 küsur mb) bütün hafıza doluyor. Ancak sd kart bomboş. Saçma bi durum anlayamadım sebebini
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Abim playden yüklediğim bütün uygulamalar telefon hafızasına yükleniyor. Tabletimde de aynı şekilde tablet hafızasına yükleniyor ancak uygulama yöneticisinden sd karta taşıyabiliyorum. Aynı şeyi telefonda yapmayı deniyorum ama olmuyor. Zaten telefona kurulmuş olan uygulamaları taşımak istediğimde hafıza kartına taşı diye bi seçenek yok telefona taşı var. 6 Ya da 7 küçük programla (en büyüğü sanırım ezan vakti idi o da 40 küsur mb) bütün hafıza doluyor. Ancak sd kart bomboş. Saçma bi durum anlayamadım sebebini
All in one toolbox veya süper manager gibi programlarla da taşıyabilirsin ama root isteyebilir.
 


Üst Alt