EVKUR Bana kazıkmı attı?

Sponsorlu Bağlantılar

kadir9809

kadir9809

Üye
yanlışın vardı telefon i9500 olması lazım benim fatura öyle
 


Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
Doğrudur kardeşim benim incelediğim model 05 ayrıca gittim telefonu almak için bana dedilerki bizdde öle biliyoduk bugun gelecekti ne zaman geleceği belli değil dediler kafamın tası attı elimi masasına vurdum adamın sizi şikayet etmeyen .. diye küfür ettim kendimi kontrol edemedim adam korktu telefonu verdi insanı s@lak yerine koyuyo srfzler sende aynısını yap yoksa alamassın..
 
kadir9809

kadir9809

Üye
Bende Bugün Gittim İşte benim işim çıktı Bi yere Gitmem gerekiyor Falan Dedim Alamıcam yoksa telefonu Dedim sonra Yine 15 Haziran Dediler Biraz Tabi Ciddileştim Sonrada Tamam Perşembe Günü Gelip alabilirsiniz Dediler. En iyisi Böyleymiş Kardeşim Haklısın. Şuan telefon Elinde mi Senin.
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
evet kardeş ama vermezler banada aynısını yaptılar 5 de gelicekti geçen hafta cuma salı günü gelin alın dediler işte salı günü gittim anlattığım gibi oldu..
 
yutkun

yutkun

Üye
bence alma orası kadar kazık bi firma yok ve kesinlikle alma çok pişman olursun :nono:
 
kadir9809

kadir9809

Üye
evet kardeş ama vermezler banada aynısını yaptılar 5 de gelicekti geçen hafta cuma salı günü gelin alın dediler işte salı günü gittim anlattığım gibi oldu..
Büyük ihtimal verirler Kardeşim Orda Artık magaza müdürmüydü neydi Perşembe Günü Gelip Telefonu alabilirsiniz Dedi Verirler herhalde Ya. Bu arada Telefonda Kvk yada genpa hangi garanti Firması ?


- - - Eklendi - - -

bence alma orası kadar kazık bi firma yok ve kesinlikle alma çok pişman olursun :nono:
yok Kardeşim herkes öyle diyor ama Cihazlarda herhangi bir sorun yok. Fiyatta Gayet Uygun.
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
Arakadaşım lanet girsin bunların yaptıkları işe Allah belalarını versin telefonu açtım brick oldu garanti kabul etmiyo geri götürdüm verdim almadılar zorluk çıkardım aldılar seneti iptal ettirdim lanet girsin bunların yaptıkları işe birdaha evkurdan bişe almıyacam pislk srfsiz herifler heyecan bırakmadılar hala 5 inde size yenisini getirelim diyolar.
 
kadir9809

kadir9809

Üye
Arakadaşım lanet girsin bunların yaptıkları işe Allah belalarını versin telefonu açtım brick oldu garanti kabul etmiyo geri götürdüm verdim almadılar zorluk çıkardım aldılar seneti iptal ettirdim lanet girsin bunların yaptıkları işe birdaha evkurdan bişe almıyacam pislk srfsiz herifler heyecan bırakmadılar hala 5 inde size yenisini getirelim diyolar.
Hadi ya Geçmiş Olsun .s Kardeşim şans işi birazda belki ondan kaynaklıdır. Hemen yenisini İste 5 ini Bekleme. Aslında Telefonlar Depoda ama böyle diyolar.
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeşim iptal ettirdim lanet olsun serfzlere.
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
Genpa kardeş
 
kadir9809

kadir9809

Üye
Peki tamam bendede aynısı olmaz inşallah. Ama bi yenisini isteseydin hemen belki o cihaz hatali üretilmiştir. Şans işi yani
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş kapattım bu hesabı iptal ettiler..
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
Kardes telefonu aldim su anda telefondan giriyorum gercekten cok guzel hafif incelemelerde arkasindaki sarj cihazi yuzunden haffligi belli olmuyordu ama cok hafif cok hos bir tasarimi var isinma sorunu var ama sanirim sorun olmaz
 
kadir9809

kadir9809

Üye
Aynen bende aldım telefonu bugun gayet iyi
 

Massbattle

Üye
    Konu Sahibi
benim telle sorunlarım var ısınma ve 8 gb kullanıla bilir alan sunuyor 8 gb tourchwiz kullanıyor :/
 
yusufasg

yusufasg

Üye
Peki tamam bendede aynısı olmaz inşallah. Ama bi yenisini isteseydin hemen belki o cihaz hatali üretilmiştir. Şans işi yani

sizin kide genpa garantilimi? telefonda herhangi bir sorun var mı? evkurdan kaynaklanan bir sorun yaşandı mı?
 
blacktalon

blacktalon

Üye
nakit paran yoksa biriktir calis yada alma illa alacaksin hayat memat meselisi degil sonucta ne gunlere kaldik yahu :)
 


Üst Alt