FP2 icin yeni güncellemeler !

Sponsorlu Bağlantılar

siegfried

Üye
    Konu Sahibi
FP2 icin yeni güncellemeler !
Nokia Music ve E Mail güncellemeleri gelmeye baslamis.. Kaynak : http://forum.dailymobile.net/index.php?topic=93984.0
 
  • Beğen
Tepkiler: MEHMET ÇİFTÇİ


NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
çok gerekli
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
Bu kadar incik boncuk guncellemeyi taksit taksit verecegine, Nokia verse artik su FP3 yada final surumunu de ugrastirmasa artik.
 
den1905

den1905

Üye
Bu fp1-fp2 nedir hangi cihazları destekelr yada desteklemez. N8 hangileri yüklenir yüklenemez ?
 
asrabi

asrabi

Üye
Bu fp1-fp2 nedir hangi cihazları destekelr yada desteklemez. N8 hangileri yüklenir yüklenemez ?

FP1 - FP2 2.nesil cihazlar icin yani 603,700,701,808 PureView için olan guncellemeler.
Belle Refresh guncellemesi ise 1.nesil cihazlar için yani 500,C6-01,C7,X7,E6,N8 için olan güncellemeler.
 

MaxipmaN

Üye
çok gerekli gerçekten fp2için sabırsızlanıyorum
 

tekiray

Üye
arkadaşalr ben birşey anlayamadım

- - - Eklendi - - -

ne yenilkler getiriyor
 
efeler12

efeler12

Üye
e posta güncellemesi lazım bana çok sorun çıkarıyor
 
asigsasi

asigsasi

Üye
bugün bende mesajlar için düzeltme ve nokia müzik güncellemesi gözüktü
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
aliosman166

aliosman166

Üye
bugün bende mesajlar için düzeltme ve nokia müzik güncellemesi gözüktü

ne değişiklik var ki. Mesajların androiddeki gibi olması lazım. Zaten whatsapp android ios hepsi aynı tür bi bizimki değişik. Yani demek istediğim ekran gidip gelmesin görselli bişiler olsun gönderilme ve iletim raporu tik işaretleri ile gösterilsin..
 
asigsasi

asigsasi

Üye
açıklama da önemli hatalar düzeltil di diye bir açıklama var :bilmm

- - - Eklendi - - -

ben daha yüklemedim :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Gerekli Bir Düzeltme
 
asigsasi

asigsasi

Üye

tşk ettim de şu batarya simgesi bende değişmedi sinir oldum :)


joshlog mod yapamamış olabilir sin eksik mif kopyalamış olabilirsin tekrar dene yada maximod yükle senin yerine joshlog mod yapsın :)
 
benderhomer

benderhomer

Üye
ne fark var arkadaşlar?
 

erolustun

Üye
603'te gelen mesajlar oturum olarak kaydedilmiyordu bir suredir. Gelen mesaj cevaplandirilamiyordu. Belki bu hatayi duzeltmeye yonelik bir guncellemedir.
 
efeler12

efeler12

Üye
Çok iyi oldu sürekli eski mesajlara basma sorunu gitmiş bir kere basınca önceki tüm mesajlar çıkıyor
 
benderhomer

benderhomer

Üye
603'te gelen mesajlar oturum olarak kaydedilmiyordu bir suredir. Gelen mesaj cevaplandirilamiyordu. Belki bu hatayi duzeltmeye yonelik bir guncellemedir.

benim telefonum 603 oturum olarak kaydediliyordu ve cevap verebiliyorum. Güncellemeyi yükledim yine aynı belki sende problem vardır. Benim için herşey aynı şuanda
 


Üst Alt