Sizin Cevabınız Ne Olurdu ?

Sponsorlu Bağlantılar

federico2424

federico2424

Üye
    Konu Sahibi
Sizin Cevabınız Ne Olurdu ?
Sizin cevabınız ne olurdu?
Saygın bir firmada yönetim işe girmek isteyenlere bir soru sormuş ve soruya en uygun cevabı veren kişiyi işe almışlar. Bu soruda doğru veya yanlış cevap diye bir şey yok sadece düşünce sistemi önemli.

Soru şu:

Karanlık yağmurlu bir gece yağmur yağıyor fırtına var gök gürlüyor ve siz sabaha karşı 02.00' de tek başınıza ıssız bir yolda araba ile gitmektesiniz. Arabanız iki kişilik. Biraz ilerde otobüs durağında 3 kişi bekliyor.
Birincisi bir doktor sizi daha önce geçirdiğiniz kalp krizinden kurtarmış.
İkinci kişi çok yaşlı ve hasta neredeyse ölmek üzere olan birisi. Üçüncüsü hayatinizin rüyası her zaman tanışmak için can attığınız birisi.
Hava gittikçe kötüleşiyor ve arabanızda sadece bir kişiye yer var.
Böyle bir durumda ne yapardınız?

Soruyu iyice düşünün ve en iyi cevabı verin.
ben cevabı vericem merakta etmeyin sakın.
 


muzocuk.

Üye
araba iki kisilik degil mi doktorla yasliyi bindiririm ruyalarimin kadiniyla durakta kalirim :)
 
badmus

badmus

Üye
Durakta doktor var hasta da var. Doktor hastayi kurtarir. Bende ruyalarimin kadiniyla giderim :oke:
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
Böyle bir durumda ben olsam arabayı doktora emanet eder ölecek olanı adamı hastaneye yetiştirmesini söylerdim bende durakta o hayatım boyunca tanışmak istediğim insanla tanışır ve konuşurdum sonrası da malum zaten :ok2:
 
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
ben doktorla kadını alırdım :)
 
federico2424

federico2424

Üye
    Konu Sahibi
Böyle bir durumda ben olsam arabayı doktora emanet eder ölecek olanı adamı hastaneye yetiştirmesini söylerdim bende durakta o hayatım boyunca tanışmak istediğim insanla tanışır ve konuşurdum sonrası da malum zaten :ok2:

tebrikler dostum bu dahada yakın oldu.cevab o halde bekletmeye gerek yok hemen verıorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 1STayTRue35
x-scarface

x-scarface

Üye
Arabadan inip anahtarı doktora veririm , doktor benim hayatımı kurtardığı gibi yaşlı kişiyi de hastaneye yetiştirip iyileştirebilir . Böylece ben de hayatımın insanıyla otobüs durağında baş başa kalıp onu tanıma fırsatını elde edebilirim . :pro:

- - - Eklendi - - -

Google herşeyi bilir :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech
federico2424

federico2424

Üye
    Konu Sahibi
Görüşmecilerden bazılarının cevabı şöyle olmuş:

A. Hasta adamı en yakın hastaneye götürürdüm

B. Doktor daha önce hayatımı kurtardığına göre onu alırdım

C. Manen düşünürsem tabi ki hasta adamı alırdım fakat kendi geleceğim ve hayatım için her zaman tanışmak istediğim hayatımın rüyasını alırdım.

Burada doğru veya yanlış cevap diye bir şey yok sadece her bir kişinin durumu algılayışı ve ele alisi var

Bu görüşmede cevapların % 90' i "yaşlı adamı alırdım" olmuş olmuş; ama sadece bir kişiyi işe almışlar.

O kişinin cevabı acaba nasılmış?

(Biraz düşünün ve sonra aşağısını okuyun.)

Arabadan inip anahtarı doktora veririm doktor benim hayatımı kurtardığı gibi yaşlı kişiyi de hastaneye yetiştirip iyileştirebilir.

Böylece ben de hayatımın insanıyla otobüs durağında baş başa kalıp onu tanıma fırsatını elde edebilirim.

Bu cevapla o kişi hemen işe alınmış.

İnsanoğlu tabii olarak bencildir bütün verilen diğer cevaplarda kimse arabasını vermeyi akıl edememiş
 
Producti10

Producti10

Üye
Gecenin 2si olmuş o 3ü ne yapıyor durakta ayrıca sen koskoca doktorsun araban nerde :D Yaşlı için bi ambulans çağırır karıyıda atarım bnim arabaya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
federico2424

federico2424

Üye
    Konu Sahibi
Arabadan inip anahtarı doktora veririm , doktor benim hayatımı kurtardığı gibi yaşlı kişiyi de hastaneye yetiştirip iyileştirebilir . Böylece ben de hayatımın insanıyla otobüs durağında baş başa kalıp onu tanıma fırsatını elde edebilirim . :pro:

- - - Eklendi - - -

Google herşeyi bilir :ehe

google amcayı katmayaydık iyiydi.herkese teşekkurler herkese calistigı yerdenmı geldi soru nedir? :-))
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Soru çok eski olduğundan herkesin görmüşlüğü vardır.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Arabaya kimseyi almam, saat 2:00 uyanıp yola cıkmamım gerekteren önemli bir neden vardır
gitmem gereken yere yetişmem lazım
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
Ben kendi mantığımla düşündüm gerçekten :)
 


Üst Alt