Dünyanın Radyatörlü İlk Akıllı Telefonu

Sponsorlu Bağlantılar

OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
Dünyanın Radyatörlü İlk Akıllı Telefonu

NEC, dünyanın ilk sıvı soğutmalı akıllı telefonu Medias X'i tanıttı. Evet arkadaşlar yanlış duymadınız dünyanın ilk sıvı soğutmalı akıllı telefonu olma özelliği taşıyan ve tasarımıyla da göz dolduran Medias X, sıvı soğutma sistemiyle birlikte radyatörler vasıtasıyla ısıdan kurtuluyor.

Dört çekirdekli Snapdragon 600 işlemciye ev sahipliği yapan Medias X, diğer özellikleriyle de dikkat çekiyor.

Android 4.2 işletim sistemiyle birlikte kullanıcıların karşısına çıkacak olan Medias X, 4.7 inç büyüklüğünde bir ekrana sahip. Bu ekranıyla 720p görüntüleri rahatlıkla görüntüleyebilen Medias X, fotoğraf kalitesiyle de iddialı. Medias X, 13.1 megapiksel değerinde çözünürlük sunan Exmor RS kamerasıyla iyi işler çıkartacak gibi görünüyor.
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada inşallah radyatör hava yapmaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, Emrgncy, antdn ve 1 kişi daha
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:ehe inşallah
 
hikmet366

hikmet366

Üye
radyatör mü :)
 
yeauw

yeauw

Üye
okadar ısınıyomu da telefonlar ya ? :))
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
bunu bekliyordum telefonun alt tarafındaki çıkıntı olmasa daha hoş olurmuş
 
Heroata

Heroata

Üye
Sivi soutma?
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Radyatörü nasıl becerdiler telefona sığdırmayı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

MaxipmaN

Üye
su takviyesi de ister araba gibi :D
 
Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
bu ne ya bu telefon ne kadar isiniyokicole
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kışın antifriz de ister la bu telefon. Değiştirmezsen radyatör donar falan....

- - - Eklendi - - -

Ayrıca hararet yaptığı zaman nasıl soğutulacak bu telefon???
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy
lolaman

lolaman

Üye
Kaç basıyor bu?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
    Konu Sahibi
Ufukcan77

Ufukcan77

Üye
sanırım s4dende fazla ısınıyor :)
 

IVI-Elia

Üye
:hmmm
 


Üst Alt