Blue-On-Black-Pro-daeva112_TyLeR- (Şeffaf olanı) Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Blue-On-Black-Pro-daeva112_TyLeR- (Şeffaf olanı) Signed
İstek üzerine yapılmıştır uzun zaman oldu :)
Yapılan değişiklik sadece üst bar.istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Saygılarımla

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: grosmall, yutkun, MaxipmaN ve 1 kişi daha


Silinen Üye 219846

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
yüklenmedi nedense birde alt ve üst bar şeffaf olarak yapılabilirmi? :)
 
Silinen Üye 219846

Silinen Üye 219846

Kapalı Hesap
hocam müsait olduğunda yapacaksan madem orjinal ikonlu veya jellybean ikonlu bi tema olarak yaparsan sevinirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler abi:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Pringles

Pringles

Üye
Abi sis editör ile kurdum güzel olmuş fakat demek istediğim öyle değildi :(

Sana attığım temanın şeffaf olması yani ev ekranlarında geçerken yukarıdaki yer siyah değilde resme göre şeffaf olması yani siyahlık yok olacak sadece batarya vb şeyle gözükecek (Siyahlık yerine ev ekranındaki resmin devamı gözükecek ? )
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Bahadır bu dedigin olursa super olur

- - - Eklendi - - -

Altbarda olmasa super olur
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hocam müsait olduğunda yapacaksan madem orjinal ikonlu veya jellybean ikonlu bi tema olarak yaparsan sevinirim :)
Onu ayrı yapmaya çalışırım
teşekkürler abi:oke:
Rica ederim
Abi sis editör ile kurdum güzel olmuş fakat demek istediğim öyle değildi :(

Sana attığım temanın şeffaf olması yani ev ekranlarında geçerken yukarıdaki yer siyah değilde resme göre şeffaf olması yani siyahlık yok olacak sadece batarya vb şeyle gözükecek (Siyahlık yerine ev ekranındaki resmin devamı gözükecek ? )


Bende öyle ama şeffaf yaparım istersen.Müsait olduğumda tabi :pro:
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Abi yapta su ust bardan kurtulak
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
yaren_dede

yaren_dede

Üye
eline sağlık sait abi üst bari kaldırmışsin sanırım, tojuko ne istemiş senin yaptığın dışında anlamadım :hmmm ama bir düzenleme yapmaya çalışayım belki istenilen gibi olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
eline sağlık sait abi üst bari kaldırmışsin sanırım, tojuko ne istemiş senin yaptığın dışında anlamadım :hmmm ama bir düzenleme yapmaya çalışayım belki istenilen gibi olur :)
Olur bahadır dosya senin ben vakit bulamıyorum konuya eklerim normalde Fp2de anca tamamen siliniyor onuda herkes yükleyemiyor.onun için uğraşıyorum.sende deneyebilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede

MaxipmaN

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Anil-D

Anil-D

Üye
Tamam sait abi tesekurler genede
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Pringles

Pringles

Üye
hafta sonu gelsinde bi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Anil-D

Anil-D

Üye
Yok abi sorun olmaz biz bekleriz sadece su ust bar kalksında ne zaman kalkarsa kalksın
 


Üst Alt