Turkcell Mobil Asistan mağzada

Sponsorlu Bağlantılar

hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell Mobil Asistan mağzada
Arkadaşlar Turkcell Mobil Asistan mağzaya gelmiş :) hayırlı uğurlu olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
çok güzel hareketler bunlar:eller:
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell tv de gelir inş yakında :):zuhaha::zuhaha::zuhaha::zuhaha::zuhaha::zuhaha::zuhaha:
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Hayırlısı Olsun
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Vay arkadaş Vodafone kullanıcısı olarak biraz kıskandım.
Neyse Turkcelli arkadaşlara hayırlı olsun..
 
Tarafsız35

Tarafsız35

Üye
Avea daha bizim telefonları tanımıyor ama Turkcell uygulama bile hazırlamış! Tebrik etmek lazım.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Paylaşım için teşekkürler
 
nanotex

nanotex

Üye
"Bu uygulama telefonunuzda kullanılamıyor." ???
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
Bende sıkıntı yok uygulamayı tlf dan yüklemeyi deneyin
 
bozokluht

bozokluht

Üye
bendede "Bu uygulama telefonunuzda kullanılamıyor." diyor telefondan da denedim olmadı
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
benm rom turkcell ondan sanırım
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Turkcellin butun uygulamalarını kullanıyorum yakında Turkcell TV çıkar diye Turkcellden ayrılmayacağım ne kadarda internet tarifeleri tuzlu olursa olsun :D
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
alla allagaripbi durum oznm
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Konuşuyorum ama anlamıyor malesef
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
menude yardım var oraya bak nasıl iletişime gegeceğini soyluyor :)
 
csH

csH

Üye
vodafone da bişeyler yapaydı iyiydi:hih:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Hava durumu diye bas bas bağırdım trafik durumunu gösterdi :) Onda da ekran kırmızı oldu öyle kaldı :) İlla şebeke üzerinden girme zorunluluğu saçma olmuş bence. Bir de biraz daha fazla özellik katmalılar.
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
    Konu Sahibi
trafik durumunu diye bağır şimdi belki hava durumunu gosterir :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Daha iyi olabilir genel düşünürsek iyi diyebilirim ama biraz daha birşeyler eklerlerse iyi olur ne diye sorarsanız onuda turkceel düşünsün
 


Üst Alt