Lumia 620 için hangi renk?

Sponsorlu Bağlantılar

lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 620 için hangi renk?
Ya arkadaşlar bu lumia 620 ye bir sürü renk seçeneği var en güzeli hangisi bunların zevke göre değişir gerçi ama siyah ile beyaz çok güzel sarı pek hoşuma gitmedi ama sarı görünümlü yeşil falan var hangisi en güzeli sizce?Ben beyaz diyorum telefona çok ayrı bir hava katıyor bence. :D
 


flutewoddy

flutewoddy

Üye
Ben yeşili kullanıyorum bence çok hoş tavsiyede ederim :)
 

tgoksen1

Üye
bende sarı kullanıyorum bence kendi zevkine göre almalısın :D
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Beşiktaşlı olarak siyah aldım arka koruyucu beyaz kılıf aldım, siyah beyaz bir film yaşıyorum :)
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Sarı iyidir ya ne güzel civciv gibi :)
 

a10m6t

Üye
Abi seviyorsan git " yeşil "al bence , arka tarafı yeşil önde ekranı saran sarı bi çerçevesi var ve bu iki renk birbirine o kadar uyumlu ki , ekrana da tema rengi olarak turuncu yada koyu pembe gibi Bi kombinasyon yaptığında kimse sana Ivana Sert bile " bizimla değılsın " diyemez
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aynen :) yeşil kapağın üstüne sarı sentetik kılıf almak zorunda kaldım ikisi birleşince saçma bir renk çıktı ortaya :)

Ortaya karışık meyve salatası gibi olmuş. Yanar dönerli bir karışım çıkmış resmen:)
 
csH

csH

Üye
bende siyah var kırmızı arka kılıf aldım çok hoş duruyo bi düşün derim:naughty:
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
artık bu tarz konular çok sıkmaya başladı bi anlam veremiyorum tamam fikir paylaşımı yapıyorsunuzda bu tarz konular tamamen kişiseldir yani tamamen size kalmış bir şeydir bunu neyini soruyorsunuz anlamadım benim gibi fanatiksen kombinasyon yap ne bileyim sarı lacivert siyah beyaz kırmızı beyaz gibi şimdi ben sana önersem sarı al lacivert kılıfla da fenerbahce kombinasyonunu yap desem sen de beşiktaşlı isen alıp yapacakmısın
 
Lumia820

Lumia820

Üye
forumların amacı bu değil mi :hmmm burasını çok ciddiye almışsınız emin olun işe yaramıyor
 
csH

csH

Üye
artık bu tarz konular çok sıkmaya başladı bi anlam veremiyorum tamam fikir paylaşımı yapıyorsunuzda bu tarz konular tamamen kişiseldir yani tamamen size kalmış bir şeydir bunu neyini soruyorsunuz anlamadım benim gibi fanatiksen kombinasyon yap ne bileyim sarı lacivert siyah beyaz kırmızı beyaz gibi şimdi ben sana önersem sarı al lacivert kılıfla da fenerbahce kombinasyonunu yap desem sen de beşiktaşlı isen alıp yapacakmısın
:nono:sen sarı lacivert dersin beğenmez ben siyah beyaz derim beğenmez bi başkası başka bişey der aklında olmayan bişeydir ve hoşuna gider alır bu işler böyle olmaz mı
 

ceza456

Üye
Bence teşil alma çnki tema olarak seçeceğin renk sayısı kısıtlı ama beyaz yada siyah alırsansa bütün renkdeki temaları raharca uygulayabirsin .s

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 


Üst Alt