Emrgncy
Üye
Kedileri çok severim..Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kedileri çok severim..Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kedileri çok severim..
Köpekleri pek sevmem Müco...
senin kedileri kovalıyorum abi
Köpekleri pek sevmem Müco...
Bu yaşa kadar en az 20 kedi beslemişimdir...

Köpekleri de sırf o yüzden sevmiyorum ya
senin kedileri kovalıyorum abi![]()

iş inada bindi diyorsun yaniBende bir resim koyayim aksam.

Bende bir resim koyayim aksam.

Caps almadan önce kazara açıyormuş beğeniyi![]()

herşeyin bir karşılığı var DeliganlıBenim dün 70ti abi sen ve gökçen abi ve arda abi çoşturmuşunuz gececierde dün benim beğeniyi![]()


Acı garibe kral...Nasıl olsa pc ye geçersin 70 lik patlatmazsan korkarım bir daha sende göremezsin![]()

Abi bende yapıyıyım mı 70 lik
