sincarezindan
Üye
zamanla artık

Dediğin gibi görüyorum seni orada burada ama en çok nickinin anlamını merak ediyorum

Tanışalım güzel kardeşim![]()

İsmin ne yaşın kaç ?![]()

Erol 18 yaşındayım![]()
Merhaba Erol bende 18 yaşındayım adim Emin ne yalan soyleyim seni tanimiyordum nickini bile yeni farkettimneyse artik tanistik hoş geldin aramiza diyelim
![]()

Benim adım Mert 18 yaşındayım.Memnun oldum Erol![]()

Seni görüyordum ama tanımıyordum merhaba ben mücahit

Ben de görüyordumTanışalım, ben Metin, 17 yaşımdayım.

Vardır mutlaka manasıadım ve eski okul numaram benim nickimin anlamı
yaş kaçtı ?tanımıyorum![]()

forum kalabalık olunca üyelerin birbirini tanıması biraz yor oluyor ben ramazan
