Ayın üyesi olmaktan vazgeçtim...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Ayın üyesi olmaktan vazgeçtim...
Arkadaşlar uzun uzun düşündüm yani 30 gündür düşünüyordum :ehe ve karar verdim
yarın ayın üyesi olarak başkasını seçebilir yönetici arkadaşlar :ehe
benim diğer üyelerden ne farkım var dimi?
:kop:
 


dreamboys69

dreamboys69

Üye
Arkadaşlar uzun uzun düşündüm yani 30 gündür düşünüyordum :ehe ve karar verdim
yarın ayın üyesi olarak başkasını seçebilir yönetici arkadaşlar :ehe
benim diğer üyelerden ne farkım var dimi?
:kop:
yönetim olarak kararını düşünelim çileke$.iyi düşün dönüşü yok bunun:ehe
 
AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
farkın ortada dostum ;)> çileke$ < bence böyle kal sana yakışıyor hatta yıllın üyesi fikri daha hoş :D:D
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
emin misin? son kararın mı??? :ehe:kop::kop:
 
Nazy

Nazy

Üye
Biz Alışmıştık Seni Böyle Görmeye
Ama Yeni Yıla Değişik Bir İmajla Girmek Gerekir Dimi?

Birde inatla yine seni ayın üyesi yapsalar ne komik olurdu
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
gece 12de külkedisine dönüşüp faytonda balkabagına dönüşürse şaşırma:ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
ne zaman secılıyor ayın uyesı tekrardan?
 
mservank

mservank

Üye
off off el ayın üyesi olmak için can atarken sen çilekeş ne yaptın iyi düşün
 

_KadirşinaS_

Üye
Tamam arkadaşın üzerine gitmeyin daha fazla.Onun adına bu zor görevi ben üstlenirim.Sen gönlünü rahat tut çileke$ :kop::kop::kop::kop:
 
BuRacK

BuRacK

Üye
bence çok iyi olur :D
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Baya Uzun Bir Süre Düşünmüşsün Haa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt