Lumia 820 sıfılama yaptım ve..

Sponsorlu Bağlantılar

BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 820 sıfılama yaptım ve..
Dün yaptığım guncelleme yok oldu :(
Kapasite kontrolü felan
ne yapmam gerekiyor.
 


umutgidik

umutgidik

Üye
İbrahim neden sıfırladın ki. Sıfırlayınca tüm güncellemeler gider (ses+,dokunmatik şebeke+, Nokia care vs...) Şimdi bekleki bütün güncellemeler yeniden gelsin yada beklemek yerine QR okuyucu ile bütün güncellemeleri elle yüklemen gerek ki uzun iş :( Ayrıca bahsettiğim güncellemeleri yapmadan dün gece gelen güncellemeyi göremezsin
 
umutgidik

umutgidik

Üye
İbrahim son durum nedir?
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
    Konu Sahibi
nöbetteyken hallettim.sağolasınız.
bu arada telefonu sıfırlamadan önce 15 saatte %9 şarj harcamıştı çok şaşırdım.
yarın teli tekrar taktığımda test edeceğim.bugun pcye çok taktım:)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Geçmiş olsun İbrahim.
 
sebahattinART

sebahattinART

Üye
bende de kapasite kontrolü sıkıntılı ve bende sıflayıp tekrar güncellesem düzelir mi
 
umutgidik

umutgidik

Üye
İş arkadaşımın cihazını sıfırladım, yeniden güncellemeleri QR okuyucu ile manuel yükledim şuan kapasite kontrol sorunsuz çalışıyor. Benimkinde hiç sorunsuz çalıştı oysa
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
    Konu Sahibi
Sıfırladığın zaman gayet başarılı calısıyor denedim :D
 


Üst Alt