Ekranda kılcal çizikler oluştu yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Ekranda kılcal çizikler oluştu yardım
Arkadaşlar Note II kullanıyorum, ekranda 3-4 tane beyaz renkte görülen kılcal çizikler var bunu düzeltmenin yolu var mıdır ? Sadece arka plan beyazken belli oluyor renkli bişey bide ilk defa başıma geliyor tam isminide bilmiyorum bu durumun açıkcası..

Not: Parlak Jelatin kullanıyorum
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Çizik jelatinde mi ekranda mı
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Onu nasıl anlayabilirim ?
 
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
Acayip takıntılı insanım içime öküz oturdu şuan resmen :D Hatta takas etmek vs. birsürü plan geçti kafamdan :D

Neyse inşallah jelatindedir, öyle değilse de alışıcaz artık madem bi kurtuluşu yok mecbur :ağlarım:

Bir soru daha, kot cebinde olma riski ne bu çiziklerin ? S-pen kullanırken oluşmaz herhalde dimi ?
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Kilcal ciziklere araba pastasi mi oyle bisey suruluyomus
 
fk555897

fk555897

Üye
Note 2 çok zor çizilen bir telefon. Bence jelatindir.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
S-Pen kullanırken jelatinde oluşabilir.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Seffaf jelatin nerde satiliyo ya
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ben jelatin kullanmıyorum. Çizilirse çizilsin nolcak :D
 
kemal21

kemal21

Üye
Kesin jelatindir rahat ol benim iphone her jelatin taktığımda çizik içinde kalırdı artık bende jelatin kullanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheMadness
PriZm

PriZm

Üye
% 100 o çizikler jelatinde.çünkü ekranın çizilmesi için çizilen bölgedeki jelatinin yırtılması gerekli :ehe

Bendede klavye açıldığında 789uiojkl bölgelerinde kendini belli eden sadece beyaz ekranda görünen çizikler var :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Artles
Artles

Artles

Üye
    Konu Sahibi
İçime su serptiniz şu an yemin ediyorum :D
 
PriZm

PriZm

Üye
:ehe
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

TheMadness

TheMadness

Üye
Trinity Carbon kernelle S3 2ghz oc olabiliyor ama denemedim :D risk almadım.
 

Benzer Konular



Üst Alt