Hangisi daha güzel? :D Kazanan '?'

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi daha güzel?

  • İsmail in seçtiği (adı belirsiz)

    Kullanılan: 14 35.0%
  • MarjinaL -TR nin seçtiği (Emma Watson)

    Kullanılan: 26 65.0%

  • Kullanılan toplam oy
    40
ismail

ismail

Üye
abi nereye götürmeye çalışıyon konuyu ? :naughty:

Neyse abi kendine iyi bak benim şarj zayıf diyip duruyo kapancak sanırım :)
 


ismail

ismail

Üye
Pamuk mauseler birinci kıza beyler adam banlıyken yetişeyim bari ... :ehe
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:ehe
 
ismail

ismail

Üye
adamın aklını alır 1. Kızzz :zong:
 
ismail

ismail

Üye
:( :(
 
BYFECI

BYFECI

Üye
ismail inkine oy verdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
PriZm

PriZm

Üye
2. Yani Emma Watson diyorum ama Rihanna daha güzel olduğu için 3 diyorum :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
ulam bi kazanamamıştım bu yarışmayı :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
0MG90

0MG90

Üye
Oy verdim ama kimse verdiğimi söylemem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Gözüküyo mu :ohannes:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-


Üst Alt