Akıncı
Üye
Tabiki değiştir hatta yemin falan ettir bidaha geri almasın

Tabiki değiştir hatta yemin falan ettir bidaha geri almasın

Yardımlarınız için saolun...
Ne yapacağım belli oldu peki ıphone 3gs gs'si ne anlama geliyor?
Bir de 3gs'de kamera çok mu kötü?
3gs'nin 2.0 mp kamerası varArkadaşım öncelikle 3GS'in 3G özelliği var. Bu yüzden 3G olarak çıktı ve S'si 3G'den daha gelişmiş olduğudur. Yani Samsung Galaxy'lerde ki Plus gibi. Ancak 3G'ye güncelleme durdu. 3GS'e bildiğim kadarıyla devam ediyor.
Fotoğraf konusuna gelince iPhone'un lensi çok iyi ve 3.2 Megapiksel kamerası var 3GS'in yani 5800 ile hemen hemen aynı.

3gs'nin 2.0 mp kamerası var![]()
Kardeşim o telefonda mutlaka bir sorun vardır söylemedi deme...hiçbir insan telefondan zerre kadar anlamasa da 3gs ile 5800ı takas yapmaz![]()
Merak etmeyin okulun internetinde APPSTORE'a girdim sorun yokKardeşim o telefonda mutlaka bir sorun vardır söylemedi deme...hiçbir insan telefondan zerre kadar anlamasa da 3gs ile 5800ı takas yapmaz![]()
Öyle bi kıyas yapıyorsun ki sanki tavşan mı daha hızlı kaplumbağa mı gibi birşey

sonuçta kaplumbağa tavşanı yenmiştir demi![]()


sonuçta kaplumbağa tavşanı yenmiştir demi![]()


