İ-phone 3gs mi NOKİA 5800

Sponsorlu Bağlantılar



BYFECI

BYFECI

Üye
Bu soru mu şimdi tabi değiştir.. Ama ben şüphelendim telefonun sorunu felan mı var acaba :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Yardımlarınız için saolun...
Ne yapacağım belli oldu peki ıphone 3gs gs'si ne anlama geliyor?
Bir de 3gs'de kamera çok mu kötü?

Arkadaşım öncelikle 3GS'in 3G özelliği var. Bu yüzden 3G olarak çıktı ve S'si 3G'den daha gelişmiş olduğudur. Yani Samsung Galaxy'lerde ki Plus gibi. Ancak 3G'ye güncelleme durdu. 3GS'e bildiğim kadarıyla devam ediyor.

Fotoğraf konusuna gelince iPhone'un lensi çok iyi ve 3.2 Megapiksel kamerası var 3GS'in yani 5800 ile hemen hemen aynı.
 

EmReRoĞlU

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım öncelikle 3GS'in 3G özelliği var. Bu yüzden 3G olarak çıktı ve S'si 3G'den daha gelişmiş olduğudur. Yani Samsung Galaxy'lerde ki Plus gibi. Ancak 3G'ye güncelleme durdu. 3GS'e bildiğim kadarıyla devam ediyor.

Fotoğraf konusuna gelince iPhone'un lensi çok iyi ve 3.2 Megapiksel kamerası var 3GS'in yani 5800 ile hemen hemen aynı.
3gs'nin 2.0 mp kamerası var:off:
 
PriZm

PriZm

Üye
3GS kamerasının çok kaliteli olduğunu söyleyemem.

Bunun haricinde direkt takas edin.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Kamera iyi değil ama 480p video çekimi ve Autofocus var.
 

Samet.25

3gs
 

hurol1

Üye
İphone 3gs
 
restmod

restmod

Üye
3gs tabikide 5800dan iyi
 

MaxipmaN

Üye
:ehe
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Kardeşim o telefonda mutlaka bir sorun vardır söylemedi deme...hiçbir insan telefondan zerre kadar anlamasa da 3gs ile 5800ı takas yapmaz:oke:
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap

EmReRoĞlU

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim o telefonda mutlaka bir sorun vardır söylemedi deme...hiçbir insan telefondan zerre kadar anlamasa da 3gs ile 5800ı takas yapmaz:oke:
Merak etmeyin okulun internetinde APPSTORE'a girdim sorun yok ;)
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Öyle bi kıyas yapıyorsun ki sanki tavşan mı daha hızlı kaplumbağa mı gibi birşey
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
3gs ;)
 
MrTech

MrTech

Üye
Essekten ata gecis guzeel :D
 


Üst Alt