Windows Phone 1080p Desteği Alıyor!

Sponsorlu Bağlantılar

ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone 1080p Desteği Alıyor!
Microsoft'tan Yüksek Çözünürlük Atağı !



Windows Phone işletim sistemi şimdilik sadece WVGA, WXGA, ve 720p çözünürlükleri destekliyor.The Verge raporlarına göre Microsoft 1080p çözünürlüğü bu yılın sonlarına doğru desteklemeyi planlıyor.
(
Mevcut cihazların hiçbiri 1080p olmayacak, yeni çıkacak cihazların ekranları 1080p olursa Windows Phone işletim sistemi de 1080p ekranlara uygun olarak hazırlanacak)

Bu çözünürlük Windows Phone'lu cihazları Samsung Galaxy Note ve Xperia Z gibi cihazlarla kıyaslamayı da mümkün kılacak.

Rapordaki yeni gelen değişiklikler ise Qualcomm'un yeni işlemcileri oldu.Yeni nesil 4 çekirdekli işlemcileri de artık Windows Phone platformunda görebileceğiz.

Bu arada Windows Phone GDR3 tatil sezonunda yeni cihazlarda aktif halde gelecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Web Designer


m542tf

m542tf

Üye
:tşk: beklediğim haber buydu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
sene sonu çok geç,şuan her firmanın 1080p bir amiral gemi cihazı mevcut,sistem yeni olabilir ama Microsoft yeni bir firma değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: yşm
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Saygılar :)

Konu tekrar gündeme gelmiş, olay resmileşmiş sanırım The Verge rapor yapmış :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Güzel haber, biraz daha seri olmalılar ancak.
 
man20

man20

Üye
Bence nokia'nın 1080p'li ilk telefonu 41 MP'li lumia olur.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Birşey soracağım bu özellik sadece yeni cihazlar damı olacak ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
komando04

komando04

Üye
1080pikseli lumia 920nin ve 820nin alacağını düşünüyorum ben
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
1080pikseli lumia 920nin ve 820nin alacağını düşünüyorum ben

mümkün degil Serdar. Lumia920 1260X768 ekran çözünürlügüne sahip. 1080p ise 1920X1080 ekran çözünürlügü gerektirir.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Ekran'ı donanımsal olarak değiştirmemiz gerekir.

Ki bunun da olacağını sanmıyorum
 

t_a_k_ii

Üye
İşte gerçekten tam manasıyla 1920x1080p bi nokia windowsphone çıktığı zaman alınır.Şimdi bütün videolar artık 1080p.Yok torrentle indir convert et falan derdi olmaz.Tasarımları zaten her zaman rakiplerinden kat kat daha iyi olmuştur.O zaman işte yemede yanında yat...Ama gerçekten hala geç kalıyolar birşeyler için...
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Hayır arkadaşlar mevcut cihazların hiç biri 1080p olmayacak.

Yeni cihazlar 1080p olarak gelebilir.

Yani gelecek cihazlar 1080p çözünürlüğünde ve 1080p olabilecek.Eskiden Windows Phone işletim sisteminin desteklediği en yüksek çözünürlük 768p iken yaz sezonunda uyumlu cihazlarda(yeni çıkacak modellerde) 1080p olabilecek.
 
komando04

komando04

Üye


mümkün degil Serdar. Lumia920 1260X768 ekran çözünürlügüne sahip. 1080p ise 1920X1080 ekran çözünürlügü gerektirir.

yok abi benim demek istediğim şu hani videoları 1080piksrlde açma yı diyorum ben yani daha çok video açma formatı gibi dvix xvix bluray avı gibi
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk: ama merak ettiğim bir şey var lumia 620 olsun diğer lumialarda 1080p desteğini alacakmı acaba
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
    Konu Sahibi
Hayır arkadaşlar konuda da yazdığım gibi mevcut cihazların hiç biri 1080p olmayacak.

Bu donanımsal bir şey.
 
komando04

komando04

Üye
Hayır arkadaşlar konuda da yazdığım gibi mevcut cihazların hiç biri 1080p olmayacak.

Bu donanımsal bir şey.

doğrudur kardeşim donanımsal zaten orjinal çözünürlüğü değişmez ama benim bahsettiğim video açma formatları gelişecektir elbet
 


Üst Alt