n000k
Üye
Bende de henüz yok, beklemeye devam
Düzeltme: Gelmiş, iniyor şu an![]()
valla geldi mi güncelleme?? ben bakiyom hala güncel diyor tel :-\
Bende de henüz yok, beklemeye devam
Düzeltme: Gelmiş, iniyor şu an![]()
valla geldi mi güncelleme?? ben bakiyom hala güncel diyor tel :-\

Geldi yüklendi yeniden başladı, çarkların dünya turunu tamamlamasını bekliyorum.![]()
ayy super birde bana gelse.. peki pil yüzdesi maçta olsun dostum geldiği zaman güncellemek için???

Geldi yüklendi yeniden başladı, çarkların dünya turunu tamamlamasını bekliyorum.![]()

Valla çarklarda geçireceği süreye bağlı
Çarklarda çok oyalanırsa fulle yakın olsun.
Çarklarda çok takılmazsa yarım yada yarıma yakın da yeter.

Tur bitince haber ver ama![]()


Bende de henüz yok, beklemeye devam
Düzeltme: Gelmiş, iniyor şu an![]()
Arkadaşlar bugün güncellemeyi yaptım iyileştirmeler olmuş guzeldeolmul ama daha iyisi ve beklentileri karşılayabilirdi dosya yöneticisi gibi sıkıntılar dalen depo hafıza içini göremiyoruz ama hinede ihi

E birde ben deneyeyim bakalım ne alacağım,kesin babayıdır
- - - Eklendi - - -
Eveet arkadaşlar,aldım bende sonunda babayı![]()
yok mu?
