Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar



bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
  • Beğen
Tepkiler: n000k
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
ayy super birde bana gelse.. peki pil yüzdesi maçta olsun dostum geldiği zaman güncellemek için???

Valla çarklarda geçireceği süreye bağlı :)
Çarklarda çok oyalanırsa fulle yakın olsun.
Çarklarda çok takılmazsa yarım yada yarıma yakın da yeter.
 
n000k

n000k

Üye


Valla çarklarda geçireceği süreye bağlı :)
Çarklarda çok oyalanırsa fulle yakın olsun.
Çarklarda çok takılmazsa yarım yada yarıma yakın da yeter.

anladim benimde senin gibi baya yüklü tel.o yüzden ben fulleyeyim :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


Tur bitince haber ver ama :)

Tur bitti Gökçen, uzatmalara geçti.

Nokia yazısı...Windows Phone yazısı... Tam açıldı açılacak derken;

Bir ekran daha:

Verileriniz taşınıyor (Adım 1/4).... %12|||||||| :kop2:


İyi ki şarj fullmüş, o kadar uygulamayla benim taşınma işlemine bayağı zaman lazım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ooo tabi birde o var gece yarısı biter o zaman. :)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Valla bana da gelmiş siz yazdıktan sonra baktım :oke: Bir şeyler taşıyor lamia ama bakalım hayırlısı
 
sezrar

sezrar

Üye
820 ye gelmedi bir şey elimde telefon bekliyorum. 820 ye sonradan mı geliyor anlamadım bu işi
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
NL820'nin güncellemesiyle ilgili yabancı forumlar dahil henüz haber yok.

Ancak bu güncelleme Nokia Güncellemesi.Yani sadece NL920'ye gönderilmiş olabilir
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Hadi gözünüz aydın
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Sen flaşlamış mıydın abi? :hmmm
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Benim telefonum güncelmiş zaten sıkıntı yok

- - - Eklendi - - -

Evet flasladım bir aya yakındır kullanıyorum
 

kartal-78

Üye
Arkadaşlar bugün güncellemeyi yaptım iyileştirmeler olmuş guzeldeolmul ama daha iyisi ve beklentileri karşılayabilirdi dosya yöneticisi gibi sıkıntılar dalen depo hafıza içini göremiyoruz ama hinede ihi
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar bugün güncellemeyi yaptım iyileştirmeler olmuş guzeldeolmul ama daha iyisi ve beklentileri karşılayabilirdi dosya yöneticisi gibi sıkıntılar dalen depo hafıza içini göremiyoruz ama hinede ihi

Bu güncelleme Beta yada Pre dediğimiz Nokia'ya ait bir ön güncelleme.
Asıl GDR2, Microsoft'un üzerinde çalıştığı güncelleme.

Please be patient...
Waiting for Microsoft :kıskıs:
 
YkPkY

YkPkY

Üye
E birde ben deneyeyim bakalım ne alacağım,kesin babayıdır :)

- - - Eklendi - - -

Eveet arkadaşlar,aldım bende sonunda babayı :D
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bide bilgisayara bağlayım deneyeyim.navidende Bi bakiim

- - - Eklendi - - -

bu son bahsedilen hangi güncelleme yahu.
benim bir aydır kullandığım zaten 1232.5957.1308.01
buradaki son heyecan nedir ben bişi anlamadım sopa:


- - - Eklendi - - -

kazayla yazılımı nsu'dan indirecem diye unutmuşum pcde takılı bi geldim ki telefon flashlanıyor.eyvah dedim isyanı bastım kim yükleyecek geri bukadar uygulamayı ayarı.şuan geri yükleme yapıyor bakalım ne b.k değişmiş yazarım buraya.betadan farkı yoksa basarım isyanı.
bu arada telefon data paketi varsa flashdan sonra microsoft hesabını açınca sana geri yükleme noktası soruyor oda bilginize.bir aydırda bunun isyanını feryatlamıştım ama kimseden cevap alamamıştım.
benim gibi muzdarip kardeşlerim vardı,söyleyeyyim.yeterli miktarda data paketin olmak zorunda yedeklemeyi geri yüklemek için.
ama masaüstü ve rehber saçmasapan dağılmış durumda.tek tek ayarlamak zorunda bıraktı maalesef.
ama sakın hesabı açtıkdan sonra uygulama yüklemeye başladığı zaman data paketiniz sınırlıysa onla devam etmeyin.ortamınızda wifi varsa o arada önce wifinizi tanımlayın.telefon wifi ye geçtikden sonra mobil verinizi kapatın.oradan geri yüklemeye devam edecektir


- - - Eklendi - - -

zamanlada değişiklikleri yazarım.heriki yazılımı kullanan olarakdan
 


Üst Alt