Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Ya o bu değilde güncelleme güncelleme diye insanları hasta ettiler be abicim :dry:
 


dakamon

dakamon

Üye
Ya güncellemeyle de bi şey gelmiyo doğru düzgün milletin söylediklerine bakılırsa çok fazla beklenti içine girdik bence ilk 10 dk sonra bu muymuş dicez ve mayıs ayının sonunu beklicez gdr2 için onda da aynısı olacak ve yıl sonunu beklemeye koyulcaz bu böyle sürüp gidecek :)
 
nanotex

nanotex

Üye
Ya güncellemeyle de bi şey gelmiyo doğru düzgün milletin söylediklerine bakılırsa çok fazla beklenti içine girdik bence ilk 10 dk sonra bu muymuş dicez ve mayıs ayının sonunu beklicez gdr2 için onda da aynısı olacak ve yıl sonunu beklemeye koyulcaz bu böyle sürüp gidecek :)
Adam haklı, şöyle her ay düzenli güncellemeler gelse ne güzel olur
 

azay

Üye
:nono: evelallah telefon kullanmasını biliyoruz, sadece ekran ayarı var diğer ayarlar yok

- - - Eklendi - - -



ekrani sola dogru cekmeyi dene bir istersen:)
:nono: evelallah telefon kullanmasını biliyoruz, sadece ekran ayarı var diğer ayarlar yok
 

funnel

Üye
Ya güncellemeyle de bi şey gelmiyo doğru düzgün milletin söylediklerine bakılırsa çok fazla beklenti içine girdik bence ilk 10 dk sonra bu muymuş dicez ve mayıs ayının sonunu beklicez gdr2 için onda da aynısı olacak ve yıl sonunu beklemeye koyulcaz bu böyle sürüp gidecek :)
Gdr1 geleli 2 ay oluyor. Tahminimce Ms 3 ayda bir güncelleme yayınlayacaktır. Yani Gdr2 için 1 ay kaldı. Şuan gelecek olan nokianın gdr2 öncesi hazırlığı gibi, pek bişey beklememek gerek. Yalnız ms şunu bilmeliki telefonun çoook eksiği var ve en ufak güncelleme haberi bile 46 sayfa forum doldurtuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
ozzytaste

ozzytaste

Üye
Arkadaşlar kusura bakmayın Windows Phone da yeniyim GDR2 güncellemesini anlamadım bana 2 gün önce geldi kurdum güncellemeyi burda bahsedilen farklı bir güncelleme mi anlamadım lumia 620 1308.0001 tek değişen kapasite kontrolü başka bir fark yok


Nerden aldın güncellemeyi? OTA üzerinden mi indirdin?
 
bozokluht

bozokluht

Üye
Arkadaşlar telefonum bugün bir güncelleme var dedi. Güncelle Dedim güncelledi fakat ben bir değişiklik göremedim kapasite kontrolü dahil. Sürüm numarası 1232.5951.1249.1002 bu neyin güncellemesi acaba
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yumulun.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Geldi
 

mühendis_bey

Üye
Cihaz alırken 920 820 arasında kaldım 820 daha kibar geldi şimdi 920 alsaydım demek üzereyim bak yetim gibi kaldım
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Cihaz alırken 920 820 arasında kaldım 820 daha kibar geldi şimdi 920 alsaydım demek üzereyim bak yetim gibi kaldım

Gelir hocam acele etmeyin. Bana geldi,ama yükleyemiyorum :( şuan bulunduğum yerde wifi bağlantım yok.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Ben yapıştım iniyor %2 oldu :kıskıs:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bende de henüz yok, beklemeye devam :hmmm
Düzeltme: Gelmiş, iniyor şu an
:biggrin:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
İnanmam Özgür, senin makina çoktan almıştır.:)
 

justsky

Üye
620'yi güncelleyen arkadaşlar güncelleme bittikten sonra sürüm numarasını vs. yazabilir mi acaba?

Teşekkürler.
 

Lenneth

Üye
Konu ile alakasız diye mesaj silmek nedir yahu ?

Özetle Nokia şunlar yerine bildirim merkezi getirseydi daha iyiydi yazdım, konuyla alakasız oluyormuş.

Eminim, Whatsapp'tan, Facebook'tan bildirimler düzgün bir biçimde gelmiyor diye telefona kızan arkadaşım renk ayarlarını görünce çok mutlu olacaktır. Teşekkürler Nokia.
 


Üst Alt