İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]

Sponsorlu Bağlantılar



narnia16

narnia16

Üye
Arkadaşlar bu telefonumu bul olayında harita gelmiyor.Tam olarak ne yapıyoduk hatırlayamadım.Bi ara baya muhabbeti dönmüştü burda ama bulamadım kusura bakmayın.Yardım ederseniz sevinirim.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bu telefonumu bul olayında harita gelmiyor.Tam olarak ne yapıyoduk hatırlayamadım.Bi ara baya muhabbeti dönmüştü burda ama bulamadım kusura bakmayın.Yardım ederseniz sevinirim.

telefondan servis acik olucak,bolge abd veya desteklenen diger ulkeler olacak.
 
n000k

n000k

Üye

Teşekkür ederim abi.
bölge türkiye olması gerek. yoksa bulmuyor diye biliyorum.. ama o harita gelmemesi microsoft sitesi yüzünden diye biliyorum.. bazen çıkıyor harita , bazen çıkmıyor.. çok tartışmıştık bunu. türkiye için desteklemiyor diye ama ben yayınlamıştım screenshot alarak pcden.. türkiye içinde destekliyor. sadece site kıllık yapıp haritayı çıkarmıyor :(
 

kaan4545

Üye
920 ye oyunları nasıl atıyoruz bilgisayardan bi yardımcı olun arkadaşlar
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Arkadaşlar benim telefon büyüdü.
L9200 oldu.az sonra resimleri yükleyeceğim.ben mala bağladım artık siz ne dersiniz bilemem.
ama en büyük telefon bende :D
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
920 ye oyunları nasıl atıyoruz bilgisayardan bi yardımcı olun arkadaşlar

Nokia Lumia 920 ve tüm Windows Phone 8'li cihazlara uygulama ve oyun yüklemesi sadece mağaza üzerinden yapılabilmektedir.

Mağaza harici uygulama & oyun yüklemek için sisteminizin unlock olması gerekir.Şu an için Windows Phone 8 unlock olmamıştır.


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar benim telefon büyüdü.
L9200 oldu.az sonra resimleri yükleyeceğim.ben mala bağladım artık siz ne dersiniz bilemem.
ama en büyük telefon bende :D

Şarjlı kılıf mı abi :)
 
YkPkY

YkPkY

Üye


Nokia Lumia 920 ve tüm Windows Phone 8'li cihazlara uygulama ve oyun yüklemesi sadece mağaza üzerinden yapılabilmektedir.

Mağaza harici uygulama & oyun yüklemek için sisteminizin unlock olması gerekir.Şu an için Windows Phone 8 unlock olmamıştır.


- - - Eklendi - - -



Şarjlı kılıf mı abi :)
yok abim ekran kocaman oldu.tam miyop bozukluğuna uygun.bende miyopum ama bu abartı oldu :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

yok abim ekran kocaman oldu.tam miyop bozukluğuna uygun.bende miyopum ama bu abartı oldu :)

ayarlardan ekran buyutecini acmişsin. İki parmaginla ayni anda cift tikla duzelir.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
ekran resmi çekip baktım ama hepsi nomal normal çıktı.ne iş anlamadım.tele restart çektim düzeldi.
telefonun ekranı büyüteçli gibi bi anda 5te 1 büyüdü.herşey kocamandı.bütün menüler, tarayıcı, gps.mercekle bakıyomuşsun gibiydi elime aldığımda.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ekran resmi çekip baktım ama hepsi nomal normal çıktı.ne iş anlamadım.tele restart çektim düzeldi.
telefonun ekranı büyüteçli gibi bi anda 5te 1 büyüdü.herşey kocamandı.bütün menüler, tarayıcı, gps.mercekle bakıyomuşsun gibiydi elime aldığımda.

ayarlarda ekran buyuteci var. Kurcalarken onu acmişsin herhalde:D
 
YkPkY

YkPkY

Üye
çiftte tıklamıştım düzelmedi restart atana kadar.o haldeyken ekranı tam göremiyodum zaten.sol tarafı görmek için kaydırırken gelmiyordu

- - - Eklendi - - -



ayarlarda ekran buyuteci var. Kurcalarken onu acmişsin herhalde:D
nerdeymiş o yahu.bulamadım.bidaha deneyim dicektim.
bian gözlerim iice bozuldu zannettim.
nerede
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ayarlar/erişim kolaylığı abi
 
YkPkY

YkPkY

Üye
harbiden nooluyo dedim yahu.allah razı olsun.o bugüne kadar hep açıktı ama iki parmağımla dokunacağım tutmuş oda tutmuş kendini büyütmüş :d:

saolun arkadaşlarım
 
serinaga

serinaga

Üye
harbiden nooluyo dedim yahu.allah razı olsun.o bugüne kadar hep açıktı ama iki parmağımla dokunacağım tutmuş oda tutmuş kendini büyütmüş :d:

saolun arkadaşlarım

Demek ki daha keşfedilecek çok şey var :allalla:
 
PureFood

PureFood

Üye
Bir de orda TTY falan var hep onu merak ettim ama hiç kurcalamadım :hmmm
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
harbiden nooluyo dedim yahu.allah razı olsun.o bugüne kadar hep açıktı ama iki parmağımla dokunacağım tutmuş oda tutmuş kendini büyütmüş :d:

saolun arkadaşlarım
sende sağol abi.

Demek ki daha keşfedilecek çok şey var :allalla:
Bitmiyor ki abi. :)
Bir de orda TTY falan var hep onu merak ettim ama hiç kurcalamadım :hmmm
İsmet bunun için özel tasarlanmış bir aygıt var. Bu özellik işitme veya konuşma engelli ya da duyma zorluğu çeken kişilere kolaylık sağlamak içindir.
 
PureFood

PureFood

Üye
s
İsmet bunun için özel tasarlanmış bir aygıt var. Bu özellik işitme veya konuşma engelli ya da duyma zorluğu çeken kişilere kolaylık sağlamak içindir.

Teşekkür ederim Gökçen kardeşim sağolasın bilgi için.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
ya bu here servislerinin güncellendigini nasıl anlayabilirim yada kendini otomatik olarak güncelleniyormu kendisi
 


Üst Alt