Banada anakartla ilgili bir sorun gibi geliyor... Aklıma başka çözüm gelmiyor benimde. Biraz nettede araştırdım da böyle bu sorunu yaşayan yok gibi birşey
Birde aklıma şey geldi.. İnternet kafelerde usbden birşey atılıyor pclere ama pc den usb ye atılmıyordu.. Bilerek yapıyorlardı tabi. Ama o programla mı oluyordu onu tam hatırlamıyorum. ACaba böyle birşey mi ?

Biosta filan bir ayar olmasın.. ?