Bir kez hafif hakaretten bir haftalık. +10 uyarı puanı da eşantiyon olarak Erol reyizden. Şöyle güzel bi' tatil yapıp gelmiştim foruma...

yani sayısız kere

Daha o mertebeye erişemedim![]()
Daha hiç banlanmadım Sadece Reşwan dan sözlü uyarı aldım![]()
1 defa yöneticiler tarafından 1 defa da kendim tarafından uzaklaştırıldım.
Daha o mertebeye erişemedim![]()

