Oğuzhan
Üye
Değiştiremiyorum öle kaldı![]()
değiştirmek istersen pm at adminlere

Değiştiremiyorum öle kaldı![]()

değiştirmek istersen pm at adminlere![]()
Bi şey değişmicek nasıl olsa. Farketmez böyle iyi :-)
normalde yaşın kaç? 
pekinormalde yaşın kaç?
![]()

o değil de 6 yaşında mısın?
![]()

Oğuzhana koca bi alkış![]()

size abla diyebilir miyim![]()

Kızın tipi çay, tribi çorbaOldu mu gençler
Yaşlıyım idare edin.Espri kabiliyetim çok düştü
![]()

