5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

furkanyerlikaya

Üye
kardeşim batarya ve şebeke ikonunun görünmesini istiyorum ? nasıl gözüktürebilirim ? avkon2 dosyasından olmuyormuydu ?
 


furkanyerlikaya

Üye
kardeşim batarya ve şebeke ikonunun görünmesini istiyorum ? nasıl gözüktürebilirim ? avkon2 dosyasından olmuyormuydu ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi

TheFurkanSert

Üye
barı kuruyorum hafıza kartını takıyorum, ikonların yerine değişik harfler filan çıkıyor ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
barı kuruyorum hafıza kartını takıyorum, ikonların yerine değişik harfler filan çıkıyor ?
hafıza kartını biçimlendir hard format at.. eski sistemden kalan dosyalar yeni sistemi karıştırır
 

TheFurkanSert

Üye

hafıza kartını biçimlendir hard format at.. eski sistemden kalan dosyalar yeni sistemi karıştırır
bu bar kameranın yanındaki göze parmağımı gösterince kapanıyo tekrar gösterince açılıyo :D
 

mlh1916

Üye
sarj ve sebeke gözükmüyor ama efekler güzel olmus
 

furkanyerlikaya

Üye
kardeşim emegine teşekkür ederim öncelikle top barı nasıl gömebilirim sisteme ve topbarı nasıl düzenlerim yardımcı olurmusun ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim emegine teşekkür ederim öncelikle top barı nasıl gömebilirim sisteme ve topbarı nasıl düzenlerim yardımcı olurmusun ?

ana başlıkta ekte verdim topbarı indir telefona at uygulama yükler gibi yükle... topbarı editleme konusu sitede olması gerek araştırırsan bulursun
 
abcd2009

abcd2009

Üye
yine güzel olmuşa benziyor teşekkürler ama 4x4 menü düzeni yok mu ? belle modlarını kullandım orda çok güzel olmuştu 4x4
 

Maxi.Phone

Üye
öncelikle ellerine sağlık çok iyi olmuş bu resimlerden 7.bolumdekı bıldıremler sensor wifi acmma kapama gıbı yerı nerden acıyoruz
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yine güzel olmuşa benziyor teşekkürler ama 4x4 menü düzeni yok mu ? belle modlarını kullandım orda çok güzel olmuştu 4x4

mod paketimde 4x4 menü modu var onu kullanabilirsin


- - - Eklendi - - -

öncelikle ellerine sağlık çok iyi olmuş bu resimlerden 7.bolumdekı bıldıremler sensor wifi acmma kapama gıbı yerı nerden acıyoruz

teşekkürler... ana sayfada paylaştığım topbarı kur gelecek o menü
 

Maxi.Phone

Üye
top barı yukledım cok guzel oldu kardesım elıne sağlık sürükleme tipinde default mu daha iyi olur yoksa belle mi hangısını onerırsın şimdikten teşekkürler :bye2:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
top barı yukledım cok guzel oldu kardesım elıne sağlık sürükleme tipinde default mu daha iyi olur yoksa belle mi hangısını onerırsın şimdikten teşekkürler :bye2:

teşekkürler.. Sürükleme derken neyi kastettiğini anlamadım ama topbardan bahsediyorsan ben pek kullamadım onu malum ramden yiyot pek bilgim yok o uygulama hakkında
 
TEKNO MANYAK

TEKNO MANYAK

Üye
belle daha hoş durur kardeşim
 

mutlucan222

Üye
4x4 menü düzeni olsa daha güzel olurdu.yinede teşekkürler güzel olmuş.
 


Üst Alt