Beat Sound özelliği ile ilğili <=>

Sponsorlu Bağlantılar

emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Beat Sound özelliği ile ilğili <=>
Arkadaşlar htc one x plus telefonumu aldım tayvan malı 64 gb telefon mükemmmel hiç birşey dediğim yok fakat dikkatimi çeken şey Ayarlar bölümüne girince Beats Audio telefon hoparlöründe mevcut değildir yazıyor aktif edemiyorum htc böyle bir versiyon çıkardımı yani dahili olmayan plus versiyonu bilgisi olan yardımcı olabilirmi
 


mrgoxel

mrgoxel

Üye
bildiğim kadarı ile urbeats kulaklık lazım orjinal yoksa aktif edilmiyor.
urbeats kulaklıklarda özel çip varmış onu görünce aktif oluyor yoksa olmuyormuş
 
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
bildiğim kadarı ile urbeats kulaklık lazım orjinal yoksa aktif edilmiyor.
urbeats kulaklıklarda özel çip varmış onu görünce aktif oluyor yoksa olmuyormuş

hayır kulaklık ile beat özelligi aktif oluyor fakat dahili hoparlöründe beatsound özelliği bulunmamaktadır diyor normal de plsu versiyonlarında var diye biliyordum ben
 
n000k

n000k

Üye
hayır kulaklık ile beat özelligi aktif oluyor fakat dahili hoparlöründe beatsound özelliği bulunmamaktadır diyor normal de plsu versiyonlarında var diye biliyordum ben
benim bildiğim sadece kullaklık takınca beats özelliği aktif olabiliyor.. yani telin kendi hoparlorü için aktif olmuyor.. sadece herhangi bir kullaklık takınca aktif oluyor :oke: htc nin audio beats özelliği olan her teli için bu geçerli :)
 
  • Beğen
Tepkiler: emreli01
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Tüm plus versiyonları için geçerli yani
 
n000k

n000k

Üye
Tüm plus versiyonları için geçerli yani
tüm plus derken bu sadece one x+ için değil. tüm htc nin hangi modelinde audio beats özelliği varsa o telleri için geçerli.. misal benim desire x telim bende de audio beats özelliği var :oke:
 
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
tüm plus derken bu sadece one x+ için değil. tüm htc nin hangi modelinde audio beats özelliği varsa o telleri için geçerli.. misal benim desire x telim bende de audio beats özelliği var :oke:

anlamadıniz ki dahili hoparlörün de diyorum :) plus versiyonlar inda derken htc one x plus diyorum sitesinde bile dahili var yazıyor
 
n000k

n000k

Üye
anlamadıniz ki dahili hoparlörün de diyorum :) plus versiyonlar inda derken htc one x plus diyorum sitesinde bile dahili var yazıyor
bende şimdi sitesinde baktım neresinde yazıyor dahili hoparlöründe beats audio var diye?? :D .. sadece şu yazıyor htc nin one x+ sitesinde '' Dahili Beats Audio™ özelliği ile stüdyo kalitesinde ses '' yanlış okudun sanırsam sen :oke:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Konu bayağı karışmış :)
One X+ modeli dahil olmak üzere çoğu cihazda Beats Audio desteği yazılımsal olarak mevcut. Bu önemli bir özellik.
Ayrıca One X+ modelinin hoparlöründe birde ses amplifikatörü var, ama bunda Beats Audio özelliği yok. Daha doğrusu aktifleştirmeye gerekte yok. Hoparlör otomatik olarak sesi en iyi şekilde veriyor zaten.

Bazı modellerde bu özellik olmayabilir, bu konu hakkında net bilgim yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Konu bayağı karışmış :)
One X+ modeli dahil olmak üzere çoğu cihazda Beats Audio desteği yazılımsal olarak mevcut. Bu önemli bir özellik.
Ayrıca One X+ modelinin hoparlöründe birde ses amplifikatörü var, ama bunda Beats Audio özelliği yok. Daha doğrusu aktifleştirmeye gerekte yok. Hoparlör otomatik olarak sesi en iyi şekilde veriyor zaten.

Bazı modellerde bu özellik olmayabilir, bu konu hakkında net bilgim yok.

mm anladım başka ben bizim burdaki teknosaya gittimm süper zeka yetkili kişi beats özelliğinin yurt dışındaki telefonlarında olmadığıni sadece türkiyeye özel bir şey olduğunu söyledi :D neyse bir plus kullanıcısı bulursam ona da sorurm :) bizim forumda plus kullanıcıları takılmıyor buraya galiba
 
n000k

n000k

Üye
Konu bayağı karışmış :)
One X+ modeli dahil olmak üzere çoğu cihazda Beats Audio desteği yazılımsal olarak mevcut. Bu önemli bir özellik.
Ayrıca One X+ modelinin hoparlöründe birde ses amplifikatörü var, ama bunda Beats Audio özelliği yok. Daha doğrusu aktifleştirmeye gerekte yok. Hoparlör otomatik olarak sesi en iyi şekilde veriyor zaten.

Bazı modellerde bu özellik olmayabilir, bu konu hakkında net bilgim yok.

Yani bu demek oluyorki benimde dediğim gibi telin hoparlöründen beats özelliği yok.sadece sesi düzeltici amflikator var :oke:
 
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Yani bu demek oluyorki benimde dediğim gibi telin hoparlöründen beats özelliği yok.sadece sesi düzeltici amflikator var :oke:

Mm eger Boyle ise sorun too bends dert etmeye başlamıştım tüm plus versiyonlarinda Boyle yani durum ee one x e gore basil bi fark var peki yani duzelticinin ?
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
mm anladım başka ben bizim burdaki teknosaya gittimm süper zeka yetkili kişi beats özelliğinin yurt dışındaki telefonlarında olmadığıni sadece türkiyeye özel bir şey olduğunu söyledi :D neyse bir plus kullanıcısı bulursam ona da sorurm :) bizim forumda plus kullanıcıları takılmıyor buraya galiba
One X+ fazla kullanıcısı olan bir cihaz değil bu yüzden :)
Yani bu demek oluyorki benimde dediğim gibi telin hoparlöründen beats özelliği yok.sadece sesi düzeltici amflikator var :oke:
Diyebiliriz. Ses distürsiyonunu azaltan ve sesi yükselten bir amfi :)
Mm eger Boyle ise sorun too bends dert etmeye başlamıştım tüm plus versiyonlarinda Boyle yani durum ee one x e gore basil bi fark var peki yani duzelticinin ?
Ses daha yüksek mesela :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
mm yorumlar için teşekkürler arkadaşlar güncelleme Tarihi hakkında ne düşünüyorsunuz
Ne zaman gelir
 

fernoke

Üye
Beyler hoparlör zaten beats audio ole bir ayar yok kulaklık takincada beats audio equalizer devreye giriyor başka sormak isteyen var mı

- - - Eklendi - - -

Beyler hoparlör zaten beats audio ole bir ayar yok kulaklık takincada beats audio equalizer devreye giriyor başka sormak isteyen var mı
 
emreli01

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Beyler hoparlör zaten beats audio ole bir ayar yok kulaklık takincada beats audio equalizer devreye giriyor başka sormak isteyen var mı

- - - Eklendi - - -

Beyler hoparlör zaten beats audio ole bir ayar yok kulaklık takincada beats audio equalizer devreye giriyor başka sormak isteyen var mı

Güncelleme ne zaman gelir :-)
 

Benzer Konular



Üst Alt