Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hep lumia 920 hakkında paylaşım arkaadas birazda 820 hakkı da konuşun 820 için güncelleme ne zaman gelecek guncellemedki yenilikler neler anlatın bakalım..:) :) :)

dun gece baktim sadece meksika varyanti olarak lumia820 icin de navifirme yuklenmiş. Zaten lumia920'nin alacagi tum guncellemeler lumia820'ye de gelir.
 


mühendis_bey

Üye
Bu güncelleme bize ne zaman gelecek sizce 15 nisanı bulur mu
 

mühendis_bey

Üye
İnşallah
 

uurbyrkdr

Üye
Yükleyen arkadaşlarda ısınma konusunda iyileştirmeler var mı acaba :/
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yükleyen arkadaşlarda ısınma konusunda iyileştirmeler var mı acaba :/

sadece Lumiance arkadaşimiz yukledi o da online degil galiba ama bana anlattigi kadarini paylaşayim.

"tam emin olmamakla birlikte kamera ve batarya performansı arttırılımış galiba. gece çekimi hariç resimler bayağı bi net göründü gözüme bir de flash işleminden sonra wifi ile ara vermeden download işlemi yapıyorum hala devam ediyor ve pil durumu şu anda %85 e düştü ve kalan tahmini süre 1 gün 9 saat. 6 saattir aralıksız download yapıyorum"
 
katil_197

katil_197

Üye
okadar gelişmiş yani :D
 
alical33

alical33

Üye
Tam sürüm koysalarda flaşlasak
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Lumiance arkadaşın upload yapabileceği bir ortam oluştursak :)
 

uurbyrkdr

Üye
Lumiance gelse de aydınlatsa bizi :)
 
katil_197

katil_197

Üye
tam sürümün çıkması haziranı bulur :D
 
ANIL

ANIL

Admin
tam sürümün çıkması haziranı bulur :D

GDR 3 ve Blue güncellemelerini düşünürsek gecikme olmaz. En geç Mayıs ayında tüm kullanıcılara ulaşmış olur diye düşünüyorum. Zaten Navifirm'e yükleyerek Nokia ve Mic. güncelleme konusunda yeşil ışık yaktı.
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
evet şimdi tekrar baktim da diger klasoruyle ilgili sorun giderilmiş.
Türkiyeye yaklaşık ne zaman gelir acaba.. L820 için yok mu birşeyler :)

- - - Eklendi - - -

Pardonn. Diğer sayfaları okumadan heyecandan defalarca sorulan soruları sormuşum :D

- - - Eklendi - - -

Pardonn. Diğer sayfaları okumadan heyecandan defalarca sorulan soruları sormuşum :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkiyeye yaklaşık ne zaman gelir acaba.. L820 için yok mu birşeyler :)

net bir tarih yok tabi ki ama takipteyiz. Sadece tahmin yurutebiliriz ve navifirmdeki romlara bakilirsa baya bir ilerleme kaydedilmiş yazilimda. Nisan ayinda buyuk ihtimalle guncelleme olarak dagitilmaya başlar.
 

uurbyrkdr

Üye
Lumiance'ye ulaşabildiniz mi acaba?
Daha detaylı bilgi alsaydık fena olmazdı..
Özellikle şarj konusu beni heyecanlandırdı, acaba ısınma konusu hakkında ne yaptılar :/
 


Üst Alt