Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şarj'la ilgili küçük bir soru..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Artles
Üye
Konu Sahibi
Şarj'la ilgili küçük bir soru..
Telefon şarjdayken uğraşırsak, şarj dolduğu zaman o günkü performansını etkiler mi ?
Bir de ömrünü falan azaltııyomuş öyle söylentiler duydum ne kadar gerçek ? Siz ne yapıyorsunuz..
skywalker06
Üye
Ben gayet normal kullanıyorum hatta çoğu zaman şarjı bitmeden şarj etmek zorunda kalıyorum hiç bişey olmadı sadece sızıntı jelly bean kurduğumdan bazen stabilitesi bozuluyor şarj daha fazla gidiyor okadar
Ya şöyle bişey şimdi deli gibi oynuyorum mesela şarjdayken, oynamadığım süreyle ayni sürede şarj oluyo. Tamamen dolup çıkardığım zaman bitme süresi yine ayni mi olucak
Ya şöyle bişey şimdi deli gibi oynuyorum mesela şarjdayken, oynamadığım süreyle ayni sürede şarj oluyo. Tamamen dolup çıkardığım zaman bitme süresi yine ayni mi olucak
hayır kesinlikle aynı olmaz. istiyorsan deneyebilirsin. ilk gün tel şarjda iken onunla oyun oyna falan sonra dolsun vesüre tut kaç saat te bitecek. ikinci gün de ise telefonu kapat öyle şarj et. sonra kullan. gör bakayım o zaman fark i
MrGalaxy
Üye
Ben şarjdayken bayağı bir uğraşıyorum ve pilin ömrü kısalıyor. Sanırım 5-6 ayda 1 pil değiştiririm