Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye
Internetten google dns yazarsaniz da bulabilrsiniz nasil yapacağınızı
 


KD1907

KD1907

Üye
Yine olmadı 8.8.8.8 8.8.4.4 yaptım dns ayarlarını yinede aynı hatayı alıyorum başka çözüm yolu yokmu whereismymind?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Yine olmadı 8.8.8.8 8.8.4.4 yaptım dns ayarlarını yinede aynı hatayı alıyorum başka çözüm yolu yokmu whereismymind?
Sebebin internet bağlantısı ile ilgili bence. Programsal olamaz. En iyi programı sil tekrar kur diyebilirim. Aklıma başka birşey gelmiyor.
 
KD1907

KD1907

Üye
Sebebin internet bağlantısı ile ilgili bence. Programsal olamaz. En iyi programı sil tekrar kur diyebilirim. Aklıma başka birşey gelmiyor.
Bencede.. İlk indirdiğim zamanlar çok iyi indiriyodu zaten benim internette yavaş.. Bide senin dediğin gibi yapıyım en iyi
 

cagatayaga

Üye
eşşamanlamayı nasıl kapatcam
 
frknkyhn

frknkyhn

Üye
merhaba WhereIsMyMind ve diğer arkadaşlar öncellikle uygulama gayet güzel cazip gözüküyor bu açıdan teşekkürler . İOS 6.1.2 kullanıyorum anlattığınız adımları uygulayarak whatsapp ve fruitninja yı yükledim buraya kadar tamam ancak telefonda uygulamayı açtığım anda kapanıyor atıyor . sorunun kaynağı ios sürümü mü acaba ?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
merhaba WhereIsMyMind ve diğer arkadaşlar öncellikle uygulama gayet güzel cazip gözüküyor bu açıdan teşekkürler . İOS 6.1.2 kullanıyorum anlattığınız adımları uygulayarak whatsapp ve fruitninja yı yükledim buraya kadar tamam ancak telefonda uygulamayı açtığım anda kapanıyor atıyor . sorunun kaynağı ios sürümü mü acaba ?
O durum benim de başıma gelmişti.Uygulamayı iPhone'undan silip pp25 üzerinden tekrar yüklemeyi denemelisin.
 
frknkyhn

frknkyhn

Üye
O durum benim de başıma gelmişti.Uygulamayı iPhone'undan silip pp25 üzerinden tekrar yüklemeyi denemelisin.
tamam dostum sen 25pp açıkken itunes açmayın diyorsun ya ben onu biraz fazla ciddiye alıp itunesi sildim ondan sonra yükledim biraz araştırma sonucu itunes yüklü iken denedim tüm uygulamaları sorunsuz şekilde çalıltırıyorum ama bir türlü tomtom türkiye veya sygic turkey gibi navigasyon bulamadım o konuda yardımcı olabilirmsin ?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
tamam dostum sen 25pp açıkken itunes açmayın diyorsun ya ben onu biraz fazla ciddiye alıp itunesi sildim ondan sonra yükledim biraz araştırma sonucu itunes yüklü iken denedim tüm uygulamaları sorunsuz şekilde çalıltırıyorum ama bir türlü tomtom türkiye veya sygic turkey gibi navigasyon bulamadım o konuda yardımcı olabilirmsin ?

1.si Düzen-tercihler-aygıtlar-otomatik eşzamanlamayı engelle diyerek iPhone pc ye bağlı iken iTunes'u açarsan birşey olmaz.Tabiki iTunes aracılığı ile iPhone'a hiçbirşey atmamak şartı ile
2.si ise appstorede'ki bütün uygulamaları ne yazıkki kapsamıyor.Dediğiniz uygulamalar dünya çapında populer olmadığı için mevcut değil herhalde.
 

stuffalp

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatayaga

cagatayaga

Üye
Ben teşekkür ederim :)

- - - Eklendi - - -


Menü çubuğu gözükmüyor ise alt tuşuna basın sonra sağ üst köşeden düzen sekmesine basın ardından tercihler-aygıtlar-otomatik eşzamanlamayı engelle kutucuğunu işaretleyin.
oldu saolun ama yine bi oyun indirdiğimde id istiyor
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt