Samet.25
Galaxy Ace 5830i Orjinal Son Cıkan Rom
Arkadaslar bu romu arayan bi çok kişi oluyo bende burada da paylaşmak istedim 5830i nin orjinal Türkiye romudur son cıkan romdur.
Yani XXLK3 romudur.
Bu romu tel brick filan olursa veya orjinal roma dönmek isterseniz odin ile dowloand moddan kuruyosunuz.
LİNK:
Kurulum:
İndirdiğiniz Rar dosyasının içindekileri çıkarın içinden 4 adet dosya cıkacak isimleri Boot-Pda-Csc-Phone ile başlar daha sonra telefonumuzu dowloand moda alıyoruz yanı telefon kapalıyken ses kısma ses acma ve power tuslarına basarak acıyoruz karsımıza ! isareti cıkacak pc den odin programını acıyoruz telefonu usb ile pc ye baglıyorız telefondan ses acma tusuna basıyoruz basınca odınde sarı bisey yanması lazım yanmaz ise samsung usb driver yükleyin pc nize tekrar deneyin gene görmesse odinin farklı versiyonlarını deneyin neyse sarı ısık yanınca odinde sırasıyla cıkardıgımız boot pda csc ve phone dosyalarını odin deki yerlerine yerlestiriyoruz ve start tusuna basıyoruz yükleme tamamlanınca telefon yenıden baslıcak kurulum tamamlanacak.
NOT:KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR TAMAMEN SAMET.25 TARAFINDAN MAXICEP'E HAZIRLANMISTIR.
Yani XXLK3 romudur.
Bu romu tel brick filan olursa veya orjinal roma dönmek isterseniz odin ile dowloand moddan kuruyosunuz.
LİNK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kurulum:
İndirdiğiniz Rar dosyasının içindekileri çıkarın içinden 4 adet dosya cıkacak isimleri Boot-Pda-Csc-Phone ile başlar daha sonra telefonumuzu dowloand moda alıyoruz yanı telefon kapalıyken ses kısma ses acma ve power tuslarına basarak acıyoruz karsımıza ! isareti cıkacak pc den odin programını acıyoruz telefonu usb ile pc ye baglıyorız telefondan ses acma tusuna basıyoruz basınca odınde sarı bisey yanması lazım yanmaz ise samsung usb driver yükleyin pc nize tekrar deneyin gene görmesse odinin farklı versiyonlarını deneyin neyse sarı ısık yanınca odinde sırasıyla cıkardıgımız boot pda csc ve phone dosyalarını odin deki yerlerine yerlestiriyoruz ve start tusuna basıyoruz yükleme tamamlanınca telefon yenıden baslıcak kurulum tamamlanacak.
NOT:KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR TAMAMEN SAMET.25 TARAFINDAN MAXICEP'E HAZIRLANMISTIR.

bootloader yok yani napcaz 

