Kayahan14
Üye
olum nereye miçacaz daha iyydi lan dikkat çekiyodu

olum nereye miçacaz daha iyydi lan dikkat çekiyodu

olum nereye miçacaz daha iyydi lan dikkat çekiyodu![]()

buradan admine selamlar![]()

öyle nicke tabi müdahale ederler bizim yönetim yine iyi nickime karışılmayan sayılı forum sitelerinden burası![]()

o nicki koymak nereden geldi aklına![]()

Wcde gelmiştir,İhtiyacını göremeyince![]()

yada civcivi kabız olmuştur![]()

........
......
...
...
......
........
....
...
.....
..
.
.......
........
....
...
....
....
....
....
...
.....
..
.
.......
........
.......
.......
.......
.......
.......
.......
....
...
.....
..
.
.......
........
.....
.....
.
....
..
...
...
..
...
..
....
.
.....
.......
.....
.....
.....
.........
.........
.........
..........
........
......
....
..
.
..........
başardım beyler![]()

beyler yer çekimsiz bir ortamda çilek yiyelim ama muz gibi gelsin
gece gece saçmalıyorum![]()
Faruk eczanesiii
