Eminim Vazgeçemeyeceğiniz Bi tema

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tayfun14

tayfun14

Üye
    Konu Sahibi
Eminim Vazgeçemeyeceğiniz Bi tema
Kendi Yapımımdır Eminim Çok Hoşunuza Gidecektir Benim Vaz Geçemedğim Bir Temadır Sizinde VaZ Geçemediğiniz Olacaktır

Uğraş Var Kendı Yapımımdır Beğen Tuşuna Basmak Zor Olmasa Gerek

İNİDİRME LİNKİ......




[/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL]

[/URL][/IMG][/URL][/IMG][/URL][/IMG]
 
  • Beğen
Tepkiler: Bessonnitsa, ens_clk, Heroata ve 4 diğerleri


Buğra

Buğra

Admin
paylaşım için :tşk: eline sağlık tema güzel duruyor nokia telefonum olsaydı denemek isterdim
 
bycoo32

bycoo32

Üye
teşekkürler
 
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Ellerine sağlık ara ara güzel dediğim noktalarda var hoşuma gitmeyenler de.Yinede denemekden zarar çıkmaz.Bunun yanında emeğinin üzerine yatmak gibi olacak mümkünse küçük ikonları upload edersen sevinirim.Bizzat kendi temamı tamamlamak istiyorum küçük ikonlarda sıkıntım var.Ayarlar ve telefon kısmında kullandıkların tam aradıklarımla bire bir.
 
smsr2

smsr2

Üye
yapman gereken: öncelikle bulunduğun noktaya en yakın kırk adet fırının adresini çıkarman ve bu fırınların hepsine uğramadan tema yapımından uzak durman!
 

Samet.25

Teşekkürler
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
:tşk:
 
Heroata

Heroata

Üye
Ya begen tusuna basana kdr elim koptu walla :kop2: androidcym ama tema gzl
 
  • Beğen
Tepkiler: tayfun14
tayfun14

tayfun14

Üye
    Konu Sahibi
Ellerine sağlık ara ara güzel dediğim noktalarda var hoşuma gitmeyenler de.Yinede denemekden zarar çıkmaz.Bunun yanında emeğinin üzerine yatmak gibi olacak mümkünse küçük ikonları upload edersen sevinirim.Bizzat kendi temamı tamamlamak istiyorum küçük ikonlarda sıkıntım var.Ayarlar ve telefon kısmında kullandıkların tam aradıklarımla bire bir.


tamm kardeşim kendı pc mde değilim geçeyim o ikonlarıda paylaşırım iyi forumlar

- - - Eklendi - - -

yapman gereken: öncelikle bulunduğun noktaya en yakın kırk adet fırının adresini çıkarman ve bu fırınların hepsine uğramadan tema yapımından uzak durman!

ne demek istediğini anlamadım ?

- - - Eklendi - - -

buradan indirirebilirsiniz

ne varki burda?

- - - Eklendi - - -

Ya begen tusuna basana kdr elim koptu walla :kop2: androidcym ama tema gzl

Eyw KArdeşim
 

ens_clk

Emeğine sağlık gerçekten güzel bir tema olmuş :tşk:
 

bayon

Üye
başlık çok iddalı ama o kadar iyi birşey göremedim yine de emek var emeğine sağlık
 
orxan_92

orxan_92

Üye
begendim :)
 

faruk44_feto46

Üye
kardeş eline sağlık yalnız şu klavyeyi bi değiştirebilir misin
 
asigsasi

asigsasi

Üye
kardeşim eklenti olarak ekledim millet daha kolay indir sin diye sıkıntı olacaksa çekeyim hemen
 
tayfun14

tayfun14

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim eklenti olarak ekledim millet daha kolay indir sin diye sıkıntı olacaksa çekeyim hemen

yo önemli dgl saol eklenti yapmaya uğsaşmamştm.

- - - Eklendi - - -

kardeş eline sağlık yalnız şu klavyeyi bi değiştirebilir misin

uğsasıyorum kardeşim

- - - Eklendi - - -

başlık çok iddalı ama o kadar iyi birşey göremedim yine de emek var emeğine sağlık

tşkkurler.
 
Bessonnitsa

Bessonnitsa

Üye
Teşekkürler, emeğine sağlık ...
 

tolgatavli

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt