galaxy w icin en iyi kernel ve cwm ler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cabır

Üye
    Konu Sahibi
galaxy w icin en iyi kernel ve cwm ler
galaxy w icin en iyi kernel ve cwm ler nelr oneriler
 


sadikbircan

Üye
Galaxy w için en iyi rom ve kernel cm9 rom+yoon kernel.Cwmler diye birşeyse olmaz.Çunku cwm bircok cesidi olan birsey degil zaten kendisi bir recovery cesidi.Ve recovery oyle kafaniza gore iyi olani bulup yukleyebileceginiz birsey degil.Custom rom yüklemek için cwm veya cwm tabanlı bir recovery kullanımı gerekli ve ZORUNLUDUR.
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
cm 9 da 4.2 olmuyo ama

- - - Eklendi - - -

GALAXY W GT-I8150 Android 4.2.1 JelyBean SpannerMOD10.1 V1.2 KERNEL 2.6 VERSION.( 28 Ocak 2013) link hosuma gitti rom sizce nasil millet kullanan var mi

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/samsung-android-rom/galaxy-w-gt-i8150-android-4-2-1-jelybean-spannermod10-1-v1-2-kernel-2-6-version-28-ocak-2013-a-755146.html





link bu
 
-Emre

-Emre

Üye
arkadaş en iyi CM demek istedi heralde... sanırım bunu cevabı cm9 rc4+ yoon kernel aphrodite'dir =)

- - - Eklendi - - -

ayrıca verdiğin linkteki romu kurma çünkü sahte.
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
verdiğin bilgiler için tsk ederim senin en iyi romun hangisi 4.2 olarak
 
-Emre

-Emre

Üye
galaxy w için henüz 4.2 romu yok spannermod denen şey de 4.1.2 sadece sürümü 4.2 yapmışlar kurmayin onu en iyisi hala cm9+yoon kernel aphrodite
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
peki tesekkurler! bu romdan bahsedermisin biraz link de atarsan
 
Fatih Enes

Fatih Enes

Üye
Kardesim forumda mevcut. Emre arkadasimin onerdigi rom ve kernel stabil ve performans yonunden iyi.
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
bide sahte diyorlar rom u yanlis link hangisi

- - - Eklendi - - -

sahte rom mu yaa 4.1 rom en iyi sta
bil ve kernel yonunden sizce ne kardeslerim
 
-Emre

-Emre

Üye
bide sahte diyorlar rom u yanlis link hangisi

- - - Eklendi - - -

sahte rom mu yaa 4.1 rom en iyi sta
bil ve kernel yonunden sizce ne kardeslerim

4.1 cm10 sahte değil sahte olduğu tahmin edilen ki muhtemelen sahte spannermod
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
bn zten cm yi sahte demiyom 4.1 rom sahte diyorlar onu diyorum sen kullandin mi 4.1
 
Fatih Enes

Fatih Enes

Üye
Cabır kardesim biz sizin sorunuza cevap verdik. Bu denemekle olacak birsey. Bizde cesitli romlar yukleyerek oznel yargilarimizi ortaya koyduk. Tekrar ediyorum. Rom yuklemek o kadar zor is degil. 5 dakikanizi aliyor. Deneyin sonucu gorun. (Telefondan yaziyorum kusura bakmayin)
 

sadikbircan

Üye
Arkadaşlar spannermod romu sahte bir rom değil.Romun sahtesi olmaz.Sonuçta galaxy w için çalışan bir rom.Eğer sahtelikten kastınız 4.2 olmaması ise evet 4.2 değil.Galaxy w için android4.2.1 sürümlü rom var ancak pek kullanılabilir değil.Birçok önemli şey çalışmadığı için kullanılamaz.Şuan için galaxy w romları arasında en güncel kullanılabilir olan cm10 romu android 4.1.2 üzerine kurulu.
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
hm tesekkurler swarm ile ram artisi oluyormus dogrumu ve galaxy w de denediniz mi ne kadar iyi oluyor ve hafiza kartina zarar veriyor mu
 

sadikbircan

Üye
hm tesekkurler swarm ile ram artisi oluyormus dogrumu ve galaxy w de denediniz mi ne kadar iyi oluyor ve hafiza kartina zarar veriyor mu
Swap işlemi ram artışı sağlar ve hafıza kartınızın ömrünü kısaltır.Hafıza kartını sanal ram olarak kullanmak hafıza kartınızı aşrı olarak kullanacağı için bir süre sonra dosya yazma ve okumada sıkıntılara yol açar.Bu şuna benzer.Bir kağıda ne kadar çok yazar ve silerseniz o kadar yıpranır ve bir süre sonra kağıt üzerine yazılamayacak kadar yıpranır hatta yırtılır.Bu dijital ortamdada aynı şekilde işler.Hafıza birimi ne kadar çok yazma ve silme işlemine maruz kalırsa o kadar çok yıpranır ve bozunma yaşar.
 

cabır

Üye
    Konu Sahibi
ram da nasil bi artis iyi mi kotu mu telde donmalar kalkiyo mu ve oyunlarda sadikbircan siz kullaniyormusuz swap i
 

mesdi

Üye
arkadaslar GALAXY W GT-I8150 Android 4.2.1 JelyBean SpannerMOD10.1 kullanıyorum çok ta memnunum.son zamanlarda cvm 9-10 da dahil birçok room denedim en son bunu yukledim ve çok hoşuma gitti.görüntülü görüşme hariciş herşey çalışıyor.tavsiye ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt